کد خبر: 933148
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
دکتر گنجی در جمع دانشجویان:
مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: اگر لانه جاسوسى در ۱۳ آبان ماه توسط دانشجویان فتح نمى‌شد، امروز انقلاب اسلامی نداشتیم.
جوان آنلاین: دکتر عبدالله گنجی، مدیر مسئول روزنامه جوان در نشست بررسی تحولات روز کشور در دانشکده الهیات دانشگاه فردوسی مشهد گفت: منافقین، سلطنت طلب‌ها و سعودى‌ها حتى از آمریکا هم بین مردم ایران منفورتر هستند و دلیل شکست فتنه دى ماه ٩٦ هم همین موضوع بود، مردم وقتى متوجه شدند در پشت پرده‌ اتفاقات دی ماه این سه گروه هستند پا پس کشیدند.

گنجی اضافه کرد: آل سعود را نباید آنقدر بزرگ کرد، آل سعود مثل یک بچه پول دارى است که قطعا نمی‌تواند روى جریان انقلاب اسلامى ایران هیچ تاثیری بگذارد.

مدیر مسئول روزنامه جوان در خصوص مدل مقابله‌ آمریکا با جمهوری اسلامی ایران گفت: راهبرد آمریکا در ایران مدل فروپاشى در درون است. جنگ نظامى علیه ایران براى آمریکا غیر ممکن است، چون این موضوع بسیار برای آمریکا هزینه زا است.

وی ادامه داد: مشکل آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی ایران مشکل هسته ای، موشکى و از این قبیل مشکلات نیست، آن‌ها با هویت بنیادین جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند.

گنجی با تذکر به نیرو‌های انقلابی گفت: جریان حزب اللهی نباید خود را از مردم جدا کنند، باید در فضای اجتماعی در کنار مردم باشیم و با قشر خاکستری تعامل کنیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان بیان کرد: دشمن با برنامه‌های مختلف ذهن مردم را نسبت به شورای نگهبان، وزارت اطلاعات، دستگاه قضایی و دیگر ارکان نظام بدبین می‌کند تا مردم هم نسبت به این‌ها بی اعتماد شوند؛ در این صورت راحت‌تر به اهداف خود می‌رسد.

وی در خصوص تحریم‌های پیش روی آمریکا علیه ایران گفت: قطعا تحریم‌های آمریکا سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را رقم نخواهد زد.

گنجی با تایید اینکه کشور با مشکل اقتصادی رو به رو است، گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد، اما طبق آماری که از برخی از شهرها در اعتراضات دی ماه سال گذشته گرفتیم، ۹۰ درصد کسانی که در اعتراضات حضور داشتند، مشکل اقتصادی نداشتند.  

مدیر مسئول روزنامه جوان اضافه کرد: ۸۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند، ولی یک نفر از این افراد که از نظر اقتصادی به عنوان پایین‌ترین قشر هستند در اغتشاشات دستگیر نشدند، این که فکر کنیم طبقه ضعیف مقابل جمهوری اسلامی می‌ایستند، قطعا غلط است.

وی با توجه به جنگ روانی که دشمن علیه ایران به راه انداخته، گفت: بمباران رسانه اى که امروز علیه جمهورى اسلامی ایران انجام مى شود یک موضوع بى سابقه است.

گنجی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان گفت: اگر لانه جاسوسى توسط دانشجویان فتح نمى شد، امروز انقلاب اسلامی را نداشتیم.
 
مدیر مسئول روزنامه جوان بیان کرد: فساد در کشور ما وجود دارد، اما بعضا رسانه‌ها یک فساد را صد فساد نشان داده اند، در این زمینه جریان انقلابی هم گا‌ها اسیر بزرگنمایی می‌شود. باید مراقب این موضوع باشیم.

وی اظهار داشت: کسانی که اسلام رحمانی را مطرح می‌کنند، لیبرال هستند؛ ما اعتقادمان به اسلام روحانیت است، میزان و حد در قرآن آمده است و این موضوع مربوط به حاکمیت است.

گنجی در پایان در خصوص تصویب cft گفت: نظر جمهوری اسلامی ایران و آمریکا در مورد بد بودن تروریست یکی است، اما در خصوص مفهوم تروریست قطعا نظرمان یکی نیست و همین مسئله باعث می‌شود که تصویب cft را مناسب نبینیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار