کد خبر: 933042
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
مديرکل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي خبر داد
مديرکل فرودگاه‌هاي آذربايجان‌شرقي از انجام 7 هزار پرواز فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
مصطفی صفایی اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 828 هزار و 467 مسافر از طریق خطوط هوایی در آذربایجان‌شرقی جابه‌جا شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد مسافر 679هزار و 446 نفر برای سفر به مقاصد داخلی و 149 هزار و 21 نفر برای مسافرت به کشورهای خارجی از سیستم حمل و نقل هوایی استفاده کرده‌اند.

وی تعداد پروازهای صورت گرفته از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در نیمه اول امسال را نزدیک به 7 هزار پرواز اعلام کرد و گفت: از تعداد 6 هزار و 917 پرواز صورت گرفته از فرودگاه تبریز 5 هزار و 771 پرواز به مقصد فرودگاه‌های داخلی و یک‌هزار و 146 پرواز به مقصد کشورهای خارجی صورت گرفته است.

صفایی درباره بار همراه مسافر نیز عنوان داشت: از فروردین تا پایان شهریور امسال بیش از 6.5 میلیون کیلوگرم بار همراه مسافران جابه‌جا شده که از این حجم بار همراه مسافر 4 میلیون و 343 هزار و 646 کیلوگرم مربوط به مسافران داخلی و 2 میلیون و 190 هزار و 812 کیلوگرم بار همراه مسافران خارجی را شامل می‌شد.

در 6 ماهه نخست امسال روزانه 50 پرواز با 44 پرواز داخلی و 6 پرواز خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز در مسیرهای خارجی به هامبورگ، استانبول، نجف، بغداد، مدینه و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز،  بندرعباس، عسلویه، کیش، رشت و کرمان  صورت گرفته است.

با نگاهی گذرا به بار جابه‌جا شده توسط مسافران داخلی و خارجی به‌نظر می‌رسد مسافران خارجی با جابه‌جایی 2 سوم کل بار با خود، بیشتر از مسافران داخلی بار همراه مسافر را جابه‌جا کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر