کد خبر: 933036
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
نماینده تجهیز و اجرای پروژه‌های وزارت ورزش و جوانان کشور:
نماینده تجهیز و اجرای پروژه‌ای وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه و کمبود آب در کشور، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته در استان‌های حوزه دریاچه ارومیه زمین‌های چمن فعلی ورزشگاه‌ها را به چمن مصنوعی تبدیل کند.
شاهین درستکار ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی پروژه بازسازی استادیوم ورزشی شهرستان ملکان اظهار داشت: سعی ما بر این است حداقل زمین چمن مصنوعی این پروژه تا دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح شود.

وی گفت: این پروژه ردیف اعتباری نداشت و جزو برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان هم نبود ولی به‌خاطر پیگیری‌های زیاد نماینده مردم ملکان این امر محقق شد.

خدادادی افزود: با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه و کمبود آب در کشور، وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته در استان‌های حوزه دریاچه ارومیه زمین‌های چمن فعلی را به چمن  مصنوعی تبدیل کند.

 

برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور  در ملکان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملکان نیز در ادامه مراسم از برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.

فریدون افشار افزود: این مسابقات طی روزهای 20 و 21 آذر و با شرکت 21 تیم از استان‌های کشور در شهرستان ملکان برگزار خواهد شد.

شهرستان ملکان به‌واسطه بهره‌مندی از قهرمانان کشوری، بین‌المللی و ورزشکاران مستعد از جمله یونس سرمستی، مهد کشتی استان بوده و سالن استعدادیابی کشتی آذربایجان‌شرقی در شهرستان ملکان مستقر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر