کد خبر: 932970
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
سارقی سنگین‌وزن که با همدستی برادر و یکی از دوستانش باند سرقت تشکیل داده بود، وقتی خودش را در محاصره پلیس دید با دو قبضه چاقو، دو مأمور را مجروح کرد، اما با شلیک گلوله به کام مرگ رفت.
سارقی سنگین‌وزن که با همدستی برادر و یکی از دوستانش باند سرقت تشکیل داده بود، وقتی خودش را در محاصره پلیس دید با دو قبضه چاقو، دو مأمور را مجروح کرد، اما با شلیک گلوله به کام مرگ رفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۹:۲۰ شامگاه یک‌شنبه ششم آبان‌ماه، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از تیراندازی مرگبار مأموران به دو سارق مسلح باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شدند. تیم جنایی در محل حادثه که حوالی پل جناح در نزدیکی میدان آزادی بود با جسد مرد سنگین‌وزنی روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله پلیس کشته شده بود. یکی از مأموران درباره حادثه گفت: لحظاتی قبل همراه همکارم در حال گشت‌زنی بودیم که به موتورسیکلتی با سه سرنشین که پلاک آن مخدوش شده بود، مشکوک شدیم و دستور ایست دادیم. راننده موتورسیکلت با دیدن ما بر سرعتش افزود و اقدام به فرار کرد که تعقیب و گریز ما آغاز شد. پس از طی مسافتی موتورسیکلت به نرده‌های وسط بزرگراه برخورد کرد و سرنشینانش زمین خوردند. بلافاصله با تیراندازی هوایی دستور ایست دادیم که یکی از آن‌ها از روی نرده آهنی پرید و به طرف منطقه طرشت گریخت. پس از این، دو سرنشین سنگین‌وزن موتورسیکلت اقدام به فرار کردند. آن‌ها قصد داشتند از روی نرده به آن طرف خیابان بروند که دوباره دستور ایست دادیم و شلیک هوایی کردیم، اما آن‌ها توجهی نکردند که پای یکی از آن‌ها را هدف قرار دادیم و او زخمی شد و از روی نرده‌ها به زمین افتاد. بلافاصله به طرف مرد زخمی و همدستش که قصد فرار داشت رفتیم که همدستش با دو چاقو به من و همکارم حمله و ما را از ناحیه دست و کتف زخمی کرد. همکارم با او درگیر شد و قصد داشت او را خلع سلاح کند که متهم دوباره به همکارم حمله کرد. در این لحظه من دوباره با به کار‌گیری قانون استفاده از سلاح شلیک کردم که تیری به او برخورد کرد و به کام مرگ رفت. سپس مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردیم و موضوع را به کارآگاهان جنایی اطلاع دادیم.
تیم جنایی در ادامه برای تحقیقات راهی بیمارستان شدند و در آنجا دریافتند که مرد زخمی و مرد فوت شده برادر هستند و هر دو از سارقان سابقه‌دارند که مدتی است از شهرستان برای سرقت موبایل و کیف‌قاپی به تهران آمده‌اند.
متهم زخمی در بازجویی‌های ابتدایی گفت: من و برادرم هر دو سابقه‌داریم و اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور هستیم. از آنجایی که در شهر خودمان خیلی زود شناسایی و دستگیر می‌شدیم، مدتی قبل تصمیم گرفتیم همراه یکی از دوستانمان برای سرقت به تهران بیاییم. در این مدت، ما سه نفری در کرج و تهران شروع به سرقت موبایل و کیف‌قاپی می‌کردیم و حدود ۱۷ مورد موبایل‌قاپی کردیم تا اینکه امروز مأموران به ما مشکوک شدند و این حادثه رخ داد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، مأموران در تلاشند تا همدست فراری سارقان را دستگیر کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار