کد خبر: 932886
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
آمریکایی‌ها اگرچه در طول این 40 سال با همه امکانات و ابزار خود در برابر انقلاب ایستادند اما اربعین جوابی به همه این دشمنی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،جعفر عسکری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حضور ملیت‌های مختلف در مراسم اربعین نشان دهنده این است که باطل رفتنی و حق ماندنی است، حماسه اربعین نمونه‌ای از عظمت و گستردگی محبت و عشق و علاقه به اهل بیت (ع) است.
وی افزود: مردم ایران اسلامی نشان داده‌اند که دوستدار اهل بیت (ع) هستند، 40 سال ایستادگی در برابر دشمن نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی الگویی برای کشورهای منطقه شده و خیزش‌های ملت‌های منطقه نویدبخش پیروزی اسلام ناب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگرچه در طول این 40 سال با همه امکانات و ابزار خود در برابر انقلاب ایستادند اما اربعین جوابی به همه این دشمنی‌ها بود، آمریکا در صحنه‌های مختلف با این ملت مظلوم تقابل کرده، از کودتای 28 مرداد تا 8 سال دفاع مقدس و تحریک و تجهیز صدام از این جمله بوده است.
وی تصریح کرد: کمک‌های امنیتی آمریکا به دشمنان انقلاب اسلامی، حمله نظامی مستقیم به طبس و سکوهای نفتی، تحریم اقتصادی که آخرین حربه آمریکاست که این‌ها گوشه‌ای از جنایت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی است، جوان ایرانی با علم به اینکه دشمن شماره یک ما آمریکا و اسرائیل است با معرفت به میدان می‌آید.
عسکری بیان کرد: با فطرت پاکی که در میان جوانان ماست این انقلاب استمرار پیدا می‌کند، هر جا از مواضع عقب نشینی کرده‌ایم دشمن چند قدمی پیش آمده و هرجا از مواضع خود دفاع کردیم دشمن عقب نشینی کرده، 13 آبان فرصتی است که باری دیگر برای دفاع از ارزش‌ها به صحنه بیایم.
وی گفت: برخی از عملکردها در برخی پست‌‌ها قابل دفاع نیست و آن مدیریت جهادی هنوز محقق نشده اما نباید برای مطالبات مادی از ارزش‌های خود دست بکشیم، اصفهان ما همیشه در همه صحنه‌ها خود را نشان داده و فداکاری کرده، جوانان انقلابی ما همانند شهید حججی برای جهان اسلام الگو هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: باید در 13 آبان سیلی دیگری را به دشمن زده و به این نتیجه برسانیم که تحریم‌ها و تشدید آن کارساز نیست، روز 13 آبان تجلی آزادگی و غیرت انقلابی است که به نمایش گذاشته می‌شود، شعار هیهات من الذله در 13 آبان محقق می‌شود که شعار امسال نیز هیهات من الذله آمریکا رو به افول است محقق می‌شود.
وی افزود: ستادی برای 13 آبان شکل گرفته و چندین جلسه نیز تشکیل شده که مجموعه رخدادهایی در این روز شکل گرفته، برای این روز برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که نهضت سخنرانی در مدارس، نمازهای عبادی سیاسی جمعه 11 آبان تبلیغات و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات متعدد در دانشگاه و دیگر موارد برنامه‌ها در حوزه، دانشگاه و مدارس از برنامه‌های دیده شده برای این روز است.
عسکری خاطرنشان کرد: یوم الله 13 آبان از میدان امام حسین (ع) آغاز و تا خیابان پاسداران ادامه دارد، این مراسم از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود که از اصحاب رسانه انتظار می‌رود این مراسم را به بهترین نحو ممکن پوشش دهند و بیانیه‌های اقشار مختلف را به گوش جهانیان برسانند.
وی تصریح کرد: سخنران یوم‌الله 13 آبان در اصفهان سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی است که در این مراسم نیز به پاس خدمات نیروی انتظامی به مردم در مراسم اربعین از ایشان تقدیر و تشکر می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر