کد خبر: 932835
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد:
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: نیمی از سرمایه گذاری کل واحدهای تولیدی این استان توسط صنایع بزرگی اتفاق افتاده است که 4 درصد از واحد های تولیدی استان را شامل می شوند.

 بهروز اسودی افزود: هرچند سهم تعداد صنایع بزرگ در استان حدود ۴ درصد از واحدهای تولیدی استان سمنان است، ولی نیمی از سرمایه گذاری استان و ۳۶ درصد از اشتغال کل واحدهای تولیدی استان در صنایع بزرگ انجام گرفته است .

وی با اشاره به اهمیت نقش صنایع بزرگ در اقتصاد منطقه اظهار داشت: این امر گواه اهمیت نقش صنایع بزرگ از نظر اشتغال و سرمایه گذاری است و استقرار صنایع مادر و بزرگ در استان موجب جهش چشمگیری در رشد سهم اشتغال بخش صنعت می گردد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه ضمن بیان وضع موجود صنایع تولیدی در استان تصریح کرد: ۹۰ درصد از صنایع استان مربوط به صنایع کوچک ، ۶ درصد صنایع متوسط و ۴ درصد نیز مربوط به صنایع بزرگ می باشد .

اسودی با اشاره به سهم اشتغال و سرمایه گذاری صنایع در استان یادآور شد: ۴۹ درصد از اشتغال کل صنایع استان مربوط به صنایع کوچک ، ۱۵ درصد مربوط به صنایع متوسط و ۳۶ درصد نیز مربوط به صنایع بزرگ می باشد درصورتیکه نیمی از سهم سرمایه گذاری در صنایع استان مربوط به صنایع بزرگ و نیمی دیگر مربوط به صنایع کوچک و متوسط می باشد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر