کد خبر: 932809
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
فاطمه دانشور پیشنهاد ۲میلیارد تومانی کرباسچی و حقانی را برای گنجاندن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان رسانه‌ای کرد و مدعی شد، چون این پول را نداده، از لیست حذف شده است.
علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به سؤالی در مورد پولی که افراد برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان پرداخت کرده‌اند، می‌گوید که «برای ورود به لیست کسی پول نداد. بعد‌ها اعضایی که در لیست بودند بابت تبلیغات هزینه‌ای را پرداخت کردند، ولی برخلاف مطالب کذبی که در بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها منتشر شد، مطلقاً برای ورود به لیست کسی پولی پرداخت نکرد.».
اما آنچه اعطا به آن «مطلب کذب روزنامه‌ها و سایت‌ها» می‌گوید، سخنان فاطمه دانشور، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر قبلی تهران است. فاطمه دانشور پیشنهاد ۲میلیارد تومانی کرباسچی و حقانی را برای گنجاندن نام وی در لیست اصلاح‌طلبان رسانه‌ای کرد و مدعی شد، چون این پول را نداده، از لیست حذف شده است.
الهه کولایی هم در سخنانی که بعداً تکذیب کرد، گفت که «به هر حال افرادی که از امکان مالی و ارتباطات خوبی برخوردارند و چنین امکاناتی برای آن‌ها فراهم است، قطعاً نسبت به بقیه افراد شانس بیشتر و بهتری برای حضور در همه لیست‌های انتخاباتی دارند... همیشه پول و قدرت در حوزه سیاست تأثیرگذار هستند. برخی کاندیدا‌ها از طریق رانت وارد لیست امید شدند و من این مسئله را تکذیب نمی‌کنم.»
حالا علی اعطا اول ماجرا را تقصیر روزنامه‌ها و سایت‌ها می‌اندازد. بعد که مجری می‌گوید: «خانم دانشور گفته بودند!» تأکید می‌کند که «کذب محض بود این حرف!» و بعد دوباره اضافه می‌کند که «البته چیزی هم که گفته شد، ایشان نگفتند! گویا نقل کرده بودند یک شخصی که الزاماً مسئولیتی هم نداشته از خانم دانشور چنین درخواستی کرده بود.» یعنی سرانجام پذیرفته که چنین درخواستی شده است! و معلوم نیست چرا اسم درخواست‌کننده گفته نشده و برخوردی هم با او انجام
نگرفته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار