کد خبر: 932780
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
برخی اعضای شورای شهر به دیدار وزیر مستعفی رفته و برای شهردار شدن دعوت کرده‌اند. این دهن کجی به ۸ میلیون ساکن تهران است که به خاطر سوء مدیریت آخوندی در یک سال اخیر با تورم ۸۲ درصدی قیمت مسکن روبرو شدند.

به گزارش جوان آنلاین، محمد ایمانی، عضو شورای سردبیری روزنامه کیهان در صفحه توئیتر خود نوشته است: «برخی اعضای شورای شهر به دیدار وزیر مستعفی رفته و برای شهردار شدن دعوت کرده‌اند. این دهن کجی به ۸ میلیون ساکن تهران است که به خاطر سوء مدیریت آخوندی در یک سال اخیر با تورم ۸۲ درصدی قیمت مسکن روبرو شدند. برخی شورایی‌ها معتقدند هرکس نمی‌تواند هزینه زندگی را تامین کند، از تهران برود!»

او همچنین بیان داشته است: «آخوندی در استمزاج اولیه اعضای شورا با ۱۱ رای، از بقیه نامزد‌ها رای بیشتری دارد. او غیر از عملکرد خسارتبار در بخش مسکن، در حوزه راه نیز کارنامه منفی برجای گذاشت که تصادم دو قطار با ۴۳ قربانی و مدیریت ناکارآمد هنگام بارش برف هو بسته شدن تمام راه‌های منتهی به پایتخت از آن جمله است.»

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
یک سوال " چه کسی اخوندی را حمایت می کند؟
عبدالله منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
با این کار ها نی خواهند او را موجه جلوه دهند ولی باید او را بخاطر تعطیلی مسکن مهر محاکمه کنند . نه اینکه در جای دیگری مسئولیت بدهند .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار