کد خبر: 932777
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مقدم‌فر:
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه گفت: راهپیمایی بی نظیر اربعین که انشاالله به ظهور حضرت حجت (عج) ختم خواهد شد و شکست‌های پی در پی آمریکا از مقدمات فتح عظیم اسلام است.
جوان آنلاین: حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه که در همایش موسسه دانشجویان جهان اسلام در حرم سیدالشهدا (س) در کربلا سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه عزت و قوام اسلام و انسجام دین در توحید کلمه و کلمه توحید است، افزود: برای رسیدن به توحید کلمه و کلمه توحید راهی جز تمسک به ولایت نیست.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌های سالانه اربعین، و با تاکید بر اینکه این راهپیمایی یک پدیده و رخداد عظیم و نشانه‌ی تاریخی است، ادامه داد: این راهپیمایی انشاالله به قیام حضرت حجت (عج) متصل خواهد شد و شیعیان این عصر و دوران باید خداوند را شاکر باشند که توفیق حضور در آغاز این نهضت به آنان عطا شده است.
مسئول فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به برکات نهضت اربعین، گفت: در سال‌های پیش با چند نمونه از بزرگترین چالش‌ها برای مقاومت و مومنین در منطقه مواجه بوده ایم؛ از فتنه و توحش داعش در سوریه و عراق تا جنایات عظیم امریکا و متحدانش به سرکردگی آل سعود در یمن؛ اما هر سال به برکت نهضت اربعین پیروزی‌های بزرگی نیز نصیب جبهه مقاومت شده است که شکست داعش مهمترین آنهاست و انشاالله این پیروزی‌ها با شکست کامل سعودی‌ها در یمن و رفع کامل فتنه از منطقه و جهان تکمیل خواهد شد.
مقدم فر تاکید کرد که شکست داعش نه صرفا شکست یک گروه تروریست، بلکه در واقع شکست اربابان اصلی آن‌ها یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بود.
مقدم فر افزود: در ماه‌های ابتدایی آغاز بحران سوریه، بسیاری از جمله بعضی مسولان کاملا از آینده سوریه ناامید بوده و سقوط آن را قطعی می‌دیدند، اما مقام معظم رهبری با بصیرت کم نظیر، از آینده روشن و شکست دشمنان خبر می‌دادند و تاریخ، حقانیت کلام و روشن ضمیری ایشان را نیز به چشم دید.
وی خاطرنشان کرد: امروز ابهت و هژمونی امریکا و نظام سلطه در منطقه و جهان در پی شکست‌های پی در پی و آینده غیرروشن، فروریخته و آنان با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشته اند. یک زمانی وقتی در منطقه می‌شنیدند که یک ناو آمریکایی به سمت منطقه حرکت کرده و قصد دخالت نظامی در یک سرزمین دارد، آن منطقه پیش از ورود ناو آمریکایی سقوط می‌کرد! اما امروز امریکا در وضعیتی است که وقتی ایران با موشکهایش از فاصله صد‌ها کیلومتر تروریست‌ها را بیخ گوش آمریکا تار و مار می‌کند، آمریکا نمیتواند نفس بکشد و حتی اعتراض بکند.
مقدم فر در پایان گفت که حرکت عظیم اربعین نشانه‌ای از سقوط و افول نظام سلطه است و انشاالله تحقق این وعده‌ی حق الهی، جهانیان را در آینده نزدیک مبهوت خواهد کرد.
پیش از سخنرانی حمیدرضا مقدم فر، حاج علی انسانی از مداحان و شاعران اهل بیت، در این نشست با ذکر اشعاری به ذکر مصیبت سیدالشهدا (ع) و حضرت زینب (س) و یاران باوفای ایشان پرداخت.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار