کد خبر: 932690
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در استان اردبیل است و در این زمینه بیشترین توجه به مباحث آموزشی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صغری فرشی در جلسه بررسی طرح‌های گردشگری الکترونیک و آموزش اظهار کرد: تولید محتوا اولویت نخست ما برای توسعه گردشگری در استان اردبیل است و در این زمینه بیشترین توجه به مباحث آموزشی خواهد بود.

وی بیان کرد: تولید محتوای مناسب و جذاب برای فعالیت‌های فضای مجازی و ایجاد اپلیکیشن‌ها جهت معرفی قابلیت‌های گردشگری استان دغدغه اصلی ما در این حوزه خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح کرد: تولید محتوا به ويژه تهیه فیلم و عکس از جاذبه‌های طبیعی استان در فصول مختلف می‌تواند در توسعه گردشگری طبیعی اردبیل موثر باشد.

فرشی ادامه داد: اپلیکیشن‌هایی که توجه به تولید محتوا دارند می‌توانند با ارایه جاذبه‌های گردشگری استان در سطح بین‌الملل می‌توانند باعث جذب گردشگران خارجی و در نهایت ارز‌‌آوری به کشور شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرابخشی بودن حوزه گردشگری لازم است در این زمینه تمامی دستگاه‌ها با توجه ویژه به این بخش ما را در تحثث اهداف اولین محور توسعه استان یاری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر