کد خبر: 932611
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از استقرار کارگزاری در فازهای مختلف مسکن مهر پردیس با هدف سهولت و تسریع در کار متقاضیان خبر داد.

جوان آنلاین: حبیب‌الله طاهرخانی صبح امروز در بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس، درباره تامین منابع مالی مربوط به اتمام ساخت و ساز خاطرنشان کرد: اغلب پروژه‌های باقیرمانده، در مرحله نازک‌ کاری هستند؛ تغییرات قیمتی سال جاری نیز بیشترین تاثیر را روی این مرحله گذاشته است. به عنوان مثال این افزایش قیمت روی آسانسور، رادیاتور، پکیج، بوستر پمپ، ‌ شیرآلات و ... تأثیر داشته و بعضا پیمانکار برای تهیه این اقلام به مشکل برخورده است. نمونه عینی پکیج بود که در پردیس ما را دچار مشکل کرد. البته خوشبختانه این مسأله حل شده و به صورت هفتگی ۱۰۰ پکیج تحویل می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین در خصوص افزایش ۵ میلیون تومانی وام متقاضیان مسکن مهر بیان کرد: برای کمک به آورده متقاضیان به دنبال طرحی هستم تا برخی پروژه‌ها که به افزایش قیمت برخورده‌اند، ‌ افزایش ۵میلیون تومانی وام به عنوان جایگزین آورده مردم را داشته باشند. این برنامه برای پروژه‌هایی است که به افتتاح نرسیده‌اند، باید مشخص شود که چه پروژه‌هایی مشمول این افزایش وام می‌شوند. اما اصل افزایش وام برای پروژه‌های مسکن مهر پردیس بوده و ممکن است وام برخی پروژه‌ها در سایر شهرها نیز ۵ میلیون تومان افزایش یابد. پیشنهاد افزایش ۵ میلیون تومانی وام مسکن مهر پردیس به دولت ارائه شده و از محل خط اعتباری مسکن مهر تامین اعتبار می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار