کد خبر: 932576
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سرهنگ علی رضا شعبانلو از دستگیری یکی از اعضای باند سرقت کابل‌های برق در تهران خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ علی رضا شعبانلو اظهار داشت:شب گذشته عوامل تیم گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخانه درحال گشت زنی در خیابان‌های منطه بودند که به یک دستگاه پژو مشگی رنگ که پنج مرد جوان سرنیشنان آن‌ها بودند مشکوک و خودروی موردنظر را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی در ادامه اضافه کرد:در جریان همین بررسی‌ها بود خودروی پژو پس از طی مسافتی کوتاه توقف کرد و دوسرنشین آن درحالی که قیچی صنعتی در دست داشتند از خودرو پیاده شدند. متهمان پس از بالا رفتن از تیربرق اقدام به قیچی کردن کابل برق کردند.

سرهنگ شعبانلو گفت:مأموران گشت کلانتری با مشاهده این صحنه دست به کار شده و به سارقان دستور ایست دادند، اما خودروی پژو و سارقان متواری شدند و به این ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز شد.

وی اظهار کرد:درجریان عملیات تعقیب و گریز سراکیپ تیم گشت با تیراندازی موفق به متوقف کردن خودرو و در ادامه دستگیری راننده می‌شود.

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت:متهم که فردی سی ساله بود در اعترافات خود اظهار کرد چند روز پیش از طریق یکی از دوستانش به نام شهرام با فردی به نام علی افغانی آشنا شده و با سه نفر از دوستان او نقشه سرقت کابل‌های برق را کشیده اند.

شعبانلو در ادامه اضافه کرد:در بررسی‌های بیشتر مشخص شد خودروی پژو نیز چند روز قبل سرقت شده است و مأموران در بازرسی داخل خودروی سرقتی چند پلاک سرقتی دیگر نیز کشف کردند که حاکی از آن بود سارقان قصد داشتند با استفاده از این پلاک‌ها در هنگام فرار پلیس را منحرف کنند.

رئیس کلانتری ۱۱۸ تصریح کرد:در جریان تحقیقات تکمیلی مأموران کلانتری مشخص شد سارقان هرکیلو کابل را به مبلغ ۴۵ هزار تومان به فردی با هویت دایی در منطقه خولازیر می‌فروختند که با جمع آوری این اطلاعات و کشف هزار متر کابل سرقتی از اعضای این باندپرونده قضایی تشکیل و به داره آگاهی منتقل شد.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار