کد خبر: 932572
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
هفته سوم لیگ برتر والیبال
مسابقات لیگ برتر والیبال در حالی امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که خاتم در خانه پذیرای تیم پیام خراسان است. دورنای ارومیه با سایپای تهران دیدار می کند. پیکان باتجربه در تهران پذیرای فولاد سیرجان است. در ورامین شهرداری این شهر با دیگر همتای خود شهرداری تیریز مسابقه می دهد.در اراک ، شهروند میزبان کاله مازندران است و در آخرین دیدار عقاب نهاجا در خانه پذیرای تیم شهرداری گنبد است.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : مسابقات لیگ برتر والیبال در حالی امروز با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که خاتم در خانه پذیرای تیم پیام خراسان است. دورنای ارومیه با سایپای تهران دیدار می کند. پیکان باتجربه در تهران پذیرای فولاد سیرجان است. در ورامین شهرداری این شهر با دیگر همتای خود شهرداری تیریز مسابقه می دهد.در اراک ، شهروند میزبان کاله مازندران است و در آخرین دیدار عقاب نهاجا در خانه پذیرای تیم شهرداری گنبد است.

در اولین دیدار خاتم اردکان در حالی به مصاف پیام مشهد می رود که هر دو تیم در دو بازی گذشته فقط دو امتیاز کسب کرده اند و قطعا برای برد پا به میدان می گذرانند.این بازی که از ساعت ۱۴ در اردکان برگزار می شود با توجه به اینکه نمی خواهند از دیگر تیم های بالانشین جدول عقب بمانند از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. در حال حاضر خاتم اردکان در رده هفتم و پیام خراسان در رده هشتم قرار دارند.

در دیگر بازی دو تیم شهرداری ورامین و تبریز به مصاف هم می روند . با توجه به باختی که هر دو تیم در بازی قبلی خود داشتند قطعا در بازی امروز برای برد وارد زمین خواهند شد. شهرداری ورامین در دو بازی قبلی خود یک باخت و یک برد را در مارنامه دارد و فعلا در رده پنجم قرار دارد. تیم شهرداری تیریز هم با در رده نهم جدول قرار دارد.

در دیگر بازی همزمان دورنا در ارومیه به مصاف سایپا تهران می رود . این بازی در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد. دورنا تیم جوان ارومیه در حالی پا به میدان خواهد گذاشت که در دو بازی قبلی با شکست روبرو بوده  و حالا برای کسب اولین برد مسابقه خواهد داد. در مقابل شاگردان اکبری در سایپا با یک برد و یک باخت برای کسب دومین برد فصل تلاش می کند و فعلا در جایگاه ۶ قرار دارد.

اما یکی از حساس ترین بازی های هفته اما در تهران برگزار می شود و تیم پیکان میزبان فولاد سیرجان خواهد بود. هر دو تیم ، بازی ابتدایی خود را با برد سپری کردند و حالا می خواهند برای کسب سه امتیاز رودروی هم قرار بگیرند. بی شک پیکان به عنوان مدعی قهرمانی نمی خواهد بازنده میدان باشد با تمام قوا برابر فولاد بازی خواهد کرد. در حال حاضر پیکان با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فولاد در رده سوم قرار دارد. این بازی ساعت  ۱۶درسالن خانه والیبال برگزار می شود.

اما دیگر بازی در اراک برگزار می شود و تیم شهروند این شهر میزبان کاله مازندران خواهد بود. شهروند که دربازی اول خود با قرعه استراحت روبرو شده در اولین بازی برای برد مسابقه خواهد داد. کاله هم با دو برد فعلا در جایگاه چهارم قرار دارد.

آخرین دیدار هفته بین عقاب نهاجا و شهرداری گنبد برگزار خواهد شد. تیم عقاب که در دو بازی اول خود برد نداشته با استفاده از میزبانی می خواهد اولین برد خانگی را کسب کند .در حال حاضر عقاب در رده یازدهم قرار دارد و گنبد به واسطه دو برد پیاپی با ۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

* جدول رده بندی لیگ برتر والیبال

۱-    پیکان تهران با ۶ امتیاز

۲-   شهرداری گنبد با ۶ امتیاز

۳-    فولاد سیرجان با ۵ امتیاز

۱۰-   شهروند اراک بدون امتیاز

۱۱-   دورنای ارومیه بدون امتیاز

۱۲-  عقاب نهاجا بدون امتیاز

۱۳-  شهرداری ارومیه بدون امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار