کد خبر: 932460
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
دبیر پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی به حسن روحانی انتقاد کرده که چرا از محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی در سمت معاون اجرایی خود استفاده نمی‌کند.
دبیر پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی به حسن روحانی انتقاد کرده که چرا از محمد هاشمی، برادر هاشمی رفسنجانی در سمت معاون اجرایی خود استفاده نمی‌کند. او از محمد هاشمی با عنوان «پرسابقه‌ترین مدیر اجرایی کشور» نام می‌برد و می‌نویسد: «واقعاً مگر می‌شود در دولت روحانی، از پرسابقه‌ترین مدیر اجرایی کشور هیچ‌گونه استفاده‌ای نشود و رئیس‌جمهور ترجیح بدهد بی‌معاون اجرایی بماند ولی نام هاشمی را در کنار خود نبیند!»
نکته جالب توجه در یادداشت مذکور، اما ربط دادن این عدم انتساب به نسبت فامیلی با مرحوم هاشمی رفسنجانی است. اصل یادداشت در مورد این است که محمد هاشمی به دلیل انتساب به مرحوم هاشمی از پست گرفتن در دولت محروم شده است. در این یادداشت با تیتر «آیا نسبت با هاشمی، گناه است؟» ادعا شده که امام خمینی در زمان برکناری محمد هاشمی از ریاست صداوسیما، فرموده‌اند که «نسبت داشتن با هاشمی دلیل مظلومیت نیست» یعنی به کسی به واسطه فامیلی با هاشمی نباید ظلم شود. در بخشی از یادداشت با به رخ کشیدن این نکته که مردم به اعتبار چه کسی به روحانی و اعضای شورا رأی داده‌اند، آمده که «در دولت و شورای شهری که به اتکای اعتبار نام هاشمی از مردم رأی گرفته‌اند، دوباره شاهدیم که نه تنها نسبت با هاشمی دلیل مظلومیت شده که گویا فراتر از آن به گناهی نابخشودنی برای عدم تصدی مناصب مهم هم تبدیل شده است!» گفتنی است در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مرحوم هاشمی در قید حیات نبوده و سه ماه از فوت او می‌گذشت. در بخش دوم یادداشت هم اعتراض می‌شود که چرا شورای شهر تهران محسن هاشمی را به عنوان شهردار تهران انتخاب نمی‌کند. در واقع در این یادداشت خواسته شده که به دلیل اعتبار هاشمی رفسنجانی از بستگان او حتماً در مناصب مهم استفاده شود. در این یادداشت، اما دلیلی آورده نشده که چرا دولت و شورای شهر هم جناحی هاشمی رفسنجانی باید کسانی را صرفاً به دلیل نسبت فامیلی با او محروم کنند؟ طبیعتاً این کار باید حاصل یک دشمنی و اختلاف نظر جدی باشد. آیا دولت و شورا با هاشمی اینگونه بودند؟! یادداشت مذکور در روزنامه آرمان که به روزنامه خانوادگی خاندان هاشمی شهرت دارد، به چاپ رسیده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار