کد خبر: 932382
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای آخوندی باید به دلیل عملکردش در وزارت راه و شهرسازی و معطل کردن این وزارتخانه محاکمه شود.

جوان آنلاین: احمد علیرضابیگی با بیان اینکه آقای آخوندی باید به خاطر عملکردش در وزارت راه و شهرسازی و معطل کردن این وزارتخانه محاکمه شود، گفت: قضاوت ما در مورد عملکرد آقای آخوندی در وزارت راه و شهرسازی درست بود، دولت هم بعد از بیش از ۶ سال به این نتیجه رسید که وی کارایی لازم را در وزارت راه و شهرسازی ندارد. ایشان بیش از ۶ سال فرصت خدمت در وزارت راه و شهرسازی را از دست داد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از فرصت سوزی آخوندی در وزارت راه و شهرسازی گفت: آخوندی پس از خروج از دولت نیز فحش و ناسزا و اتهام نثار دولت کرد.

یک از طراحان استیضاح وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: فاجعه قطار تبریز-مشهد، حادثه هواپیمایی تهران-یاسوج از تجدیدی های کارنامه آخوندی بود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از عملکرد آخوندی در زمینه صنعت ساختمان گفت: صنعت ساختمان می توانست زندگی ها را به چرخش درآورده و اسباب رونق اقتصادی شود اما در شش سال گذشته این صنعت تعطیل بود که موجب فروپاشی خانواده ها شد.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: این فرد با کارنامه پر از تجدیدی تنها با توسل به وابستگی های حزبی و جناحی در سمت وزارت راه و شهرسازی باقی ماند.

علیرضابیگی تصریح کرد: آخوندی با کارنامه سیاه این بار برای مسئولیت مهم شهرداری تهران آماده شده است. وی پیش از این پورسیدآقایی را که از یاران نزدیکش است به شهرداری تهران راهی کرد.

وی به حامیان آخوندی در شورای شهر هشدار داد سرنوشت سیاسی خود را به آخوندی گره نزنند زیرا مردم به زودی درمورد آنها قضاوت خواهند کرد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار