کد خبر: 932350
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و برای تسهیل ترددها محور مهران به ایلام و جاده ایلام به ملک‌شاهی، مهران یک‌طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیتها متعاقباً اعلام می‌شود.

جوان آنلاین: سردار تقی مهری درباره تمهیدات پلیس راهور برای بازگشت زائران اربعیناظهار کرد: پلیس راهور به طور کامل آمادگی بازگشت زائران اربعین را دارد و در این راستاتمهیدات لازم در استانهای خوزستان، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا با توصیه به زائران مبنی بر پرهیز از عجله و ‌شتاب در زمان بازگشت خاطرنشان کرد: زائران در زمان خستگی و خواب‌آلودگی به هیچ‌وجه رانندگی نکنند، حتماً در موکبهای مسیر استراحت کرده و در زمان توقف، خودرو را در محل مناسب پارک کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور مبنی بر بارش باران در روزهای آتی در مرزهای غربی کشور، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم زائران در زمان بازگشت با توجه به لغزندگی معابر حتماً با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی با بیان اینکه برابر آمارها تصادفات فوتی و جرحی از ابتدای آبان ماه تا کنون کاهش داشته، گفت: تردد وسایل نقلیه به مرز مهران نسبت به ماه صفر سال گذشته حدود 11 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راهور ناجا یادآور شد: با افزایش بار بازگشت زائران و برای تسهیل ترددها محور مهران به ایلام و جاده ایلام به ملک‌شاهی، مهران یک‌طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیتها متعاقباً اعلام می‌شود.

مهری درباره جابه‌جایی زائران از مرز مهران متذکر شد: اتوبوسهای درون شهری برای این موضوع درنظر گرفته شده تا زائرانی را که قصد دارند به پایانه برکت بروند، منتقل کنند، از سوی دیگر تمهیداتی نیز برای انتقال زائرانی که خودروهای خود را در پارکینگ اربعین پارک کرده‌اند اندیشیده شده است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار