کد خبر: 932259
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
شاگردان امیر قلعه‌نویی در تهران مقابل استقلالی‌ها به برتری رسیدند.تیم‌های فوتبال استثلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ امروز(جمعه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. درحالی که نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسیده بود، سپاهان در پایان بازی به برتری تک گله رسید.
جوان آنلاین: تیم‌های فوتبال استثلال تهران و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۴۵ امروز(جمعه) با قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. درحالی که نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسیده بود، سپاهان در پایان بازی به برتری تک گله رسید.

نیمه نخست:

در دقیقه ۱۹ مارکوس نویمایر روی ضربه ایستگاهی دروازه سپاهان را تهدید کرد و ضربه مستقیم او از بالای دروازه و با اختلافی اندک به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۴ ضربه الهیار صیاد منش از پشت محوطه جریمه با اختلاف اندک از بالای دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۶ یک موقعیت نصفه و نیمه برای سپاهان به دست آمد و ضربه سر پورقاز راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۴۵ شوت محکم نویمایر با برخورد به سر مدافع سپاهان به کرنر رفت.

علی کریمی بازیکن استقلال که مقابل تیم سابق خود بازی می‌کرد، در دقیقه ۱۷ مسابقه جای خود را به مارکوس نویمایر داد.

نیمه دوم:

در دقیقه ۵۴ فرشید باقری در محوطه جریمه سپاهان سرنگون شد و استقلالی‌ها که معتقد بودند باید پنالتی گرفته شود شدیدا به داور معترض شدند.

در دقیقه ۵۸ نیز ساسان انصاری نیز در محوطه جریمه استقلال با برخورد به طارق همام به زمین افتاد و درحالی که کرمانشاهی پنالتی اعلام کرده بود، کمک داور رای او را وتو کرد تا این بار سپاهانی‌ها به داور معترض شوند.

در دقیقه ۵۹ سپاهانی‌ها با چند پاس و حرکات تیمی موقعیت جدی را خلق کردند اما در نهایت ضربه مهدی کیانی با برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت.

در دقیقه ۶۶ مارکوس نویمایر دومین ضربه ایستگاهی خود را به صورت مستقیم روانه دروازه کرد و این بارهم توپ با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۱ سپاهان برخلاف جریان بازی به گل دست یافت و سانتر سعید آقایی را کی‌روش استنلی با ضربه سر وارد دروازه حسین حسینی کرد.

در دقیقه ۸۴ شوت زمینی و آرام الحاجی‌گرو با فاصله نسبتا زیاد از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

در دقیقه ۹۱ مهمترین موقعیت استقلال به وجود آمد و ضربه سر روزبه چشمی با برخورد به دیرک دروازه، به گل تبدیل نشد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی(۱۷ - مارکوس نویمایر)، فرشید باقری، طارق همام، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش و مرتضی تبریزی.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند،عزت الله پورقاز،سعید آقایی،خالد شفیعی،مهدی کیانی،ولادیمیرکومان، محمد کریمی، حسن جعفری، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی.

به گزارش ایسنا،‌ در دیگر بازی همزمان امروز تیم‌های پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و در پایان دو تیم با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند. گل‌های پارس جنوبی را در این بازی محمد نوری(دقیقه ۱۳) و محسن بنگر(دقیقه ۳۳) به ثمر رساندند و برای آبادانی‌ها نیز اکبر ایمانی در دقیقه ۲۸ و رضا جبیره در دقیقه ۷۹ گلزنی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار