کد خبر: 932250
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
تعظیم داعشی‌های کت‌وشلواری برای بن‌سلمان و رفقا
گاردین در یادداشتی باج‌های بن‌سلمان به رسانه‌های انگلیس را افشا کرده و خبر از حق العمل کاری انگلیسی‌ها برای سعودی‌ها جهت تاسیس رسانه‌هایی در خاورمیانه داده است. با این حساب هر چه هم سربازان ملکه قیافه روشنفکری بگیرند و ادای حرفه‌ای‌ها و منصف‌ها را دربیاورند دیگر مردم ایران  و جهان فهمیده‌اند این‌ها همان نسخه کت‌وشلواری داعشی‌ها هستند که نه تنها هدفشان بلکه پولشان هم با داعشی‌ها یکی است!
محمد صادق عبداللهی

سرویس بین الملل جوان آنلاین: نشریه «گاردین» روز چهارشنبه در یادداشتی با عنوان «بریتانیا روح خود را به آل سعود فروخته. شرم بر ما!» به رابطه نزدیک میان سیاستمداران انگلیسی و رژیم سعودی اشاره کرده و نوشته است: «رابطه سیاستمداران بریتانیایی و ظالمان سعودی در هم آمیخته است؛ رابطه میان طبقه ممتاز ما و رژیمی که مخالفانش را گردن می‌زدند، تروریسم صادر می‌کند و کودکان یمنی را می‌کشد، آنقدر سودآور است که به هم نمی‌خورد...رژیم سعودی صدها هزار دلار برای نمایندگان پارلمان بریتانیا خرج می‌کند؛ از سفرهای خارجی گرفته تا هدایا.»

این یادداشت همچنین باج‌های بن‌سلمان به رسانه‌های انگلیس را افشا کرده و خبر از حق العمل کاری انگلیسی‌ها برای سعودی‌ها جهت تاسیس رسانه‌هایی در خاورمیانه داده است. در یادداشت گاردین می‌خوانیم: «و حالا رسانه‌های به اصطلاح آزاد بریتانیا را در نظر بگیرید. روزنامه ایندیپندنت با یک گروه رسانه‌ای نزدیک به خاندان سلطنتی سعودی شریک شده تا وب‌سایت‌هایی را در سرتاسر خاورمیانه و پاکستان راه‌اندازی کند. یک تاجر سعودی مرتبط به رژیم این کشور حتی 30درصد از سهام سایت خبری [ایندیپندنت] را خریداری کرده است.»

از آنچه که اوون جونز، ستون‌نویس گاردین، نوشته است، می‌توان راز دست و پا زدن و سنگ تمام گذاشتن بنگاه خبر پراکنی بی‌بی‌سی، زیر مجموعه رسمی دولت انگلیس، را برای بن سلمان و رفقا فهمید. در واقع سربازان ملکه که در چند هفته اخیر به شدت تلاش می‌کردند دامن بن سلمان را از خونِ سلاخیِ خاشقچی پاک کنند (اینجا بخوانید) و چهره ترامپ را سخت و برخورد کننده با نقض حقوق بشر جلوه دهند (اینجا بخوانید) در حال حلال کردن لقمه‌هایی بوده‌اند که بن سلمان در کاسه‌‎شان گذاشته است!

از قضا معلوم است لقمه‌ها هم خوب پر و پیمان می‌باشد که حاضرند چشم خود را بر این همه جنایت و خیانت که اغلب رسانه‌های دنیا علیه‌اش موضع گرفته‌اند، ببندند و آنچنان سر تعظیم در برابر سعودی و رفقایش خم کنند که صدای گاردین هم در بیاید!

حال هر چه هم سربازان قدیم و جدید ملکه از صادق صبا گرفته تا مسعود بهنود و سایر دست بوسان ملکه، قیافه روشنفکری بگیرند و ادای حرفه‌ای‌ها و بی‌طرف‌ها را دربیاورند و پز انصاف بدهند، دیگر کوس رسوایشان شنیده شده و همگان فهمیده‌اند، این‌ها همان نسخه کت‌وشلواری داعشی‌ها هستند که نه تنها هدفشان بلکه منابع پولیشان هم با داعشی‌ها یکسان است!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
0
0
نشریه گاردین " گویا طبقه ممتاز کشورتان انگلیس " دلارهای نفتی سعودی ها " چنان مذاق این طبقه را تغییر داده " که شرمی از اینکه بوسیله حکام سعودی تطمیع شوند " و
پنبه در گوششان بگذارند " تا صدای مظلومینی که گرفتار ظلم سعودی ها شده اند " نشنوند " تا انجا پیش رفته اند " و شورش را چنان دراورده " که صدای شما رسانه ها که در این باره کوتاهی داشتید را " به خودتان اورده " از خود سوال کردید " طبقه ممتاز کشورتان " تا کجا می خواهند پیش برود.
امیر
|
Canada
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
پس چرا علیرغم این همه تلاش برای فیلتر کردن و پارازیت انداختن هیچ بنگاه خبرپراکنی همانند بی بی سی بیننده ندارد؟
حتما یه جای کارتون اشکال دارد!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار