کد خبر: 932231
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
برگزاری ۴ بازی هفته دهم لیگ برتر فوتبال
روز دوم از هفته دهم لیگ برتر در حالی امروز با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که دیروز در روز نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۳ دیدار انجام شد و ذوب آهن با پیکان به تساوی رسید. نساجی در خانه برابر ماشین سازی متوقف شد و نفت مسجد سلیمان در دقایق آخر بازی را به پدیده صدرنشین لیگ واگذار کرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین وحید صابری : روز دوم از هفته دهم لیگ برتر در حالی امروز با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می شود که دیروز در روز نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۳ دیدار انجام شد و ذوب آهن با پیکان به تساوی رسید. نساجی در خانه برابر ماشین سازی متوقف شد و نفت مسجد سلیمان در دقایق آخر بازی را به پدیده صدرنشین لیگ واگذار کرد.

در اولین دیدار ذوب آهن در خانه با شاگردان مجید جلالی به تساوی یک بر یک رسیدند. در این بازی مهدی شیری دقیقه۴۱ برای پیکان گل زنی کرد و تنها گل ذوب آهن را هم محسن مسلمان دقیقه ۶۸ از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن، به ثمر رساند.

به گزارش جوان آنلاین در دیگر بازی شاگردان نکونام در خانه به مصاف ماشین‌سازی رفتند و با وجود اینکه نساجی نمایش هجومی و بهتری ارائه دادند ، اما در نهایت به یک امتیاز برابر ماشین‌سازی بسنده کردند. نساجی مازندران با این تساوی ۶ امتیازی شد تا تغییری در جایگاه چهاردهم جدولی که دارد، ایجاد نشود و ماشین‌سازی نیز با ۱۰ امتیاز در رده دهم جای گرفت.

در آخرین دیدار روز نخست شاگردان گل محمدی در حالی که میزبان نفت مسجد سلیمان بود توانست در دقایق پایانی به برتری برسد و همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. یحیی گل محمدی سرمربی این تیم پس از این پیروزی با حضور در رختکن از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش خداحافظی کرد. در این مورد گفته می شود او به دلیل مشکلات مالی از سمتش کنار گیری کرده است. 

***

امروز در دومین روز از هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ۴ بازی پیگیری می شود که در حساس ترین دیدار هفته استقلال از سپاهان میزبانی می کند. تراکتورسازی در خانه میزبان شاگردان علی کریمی است.صنعت نفت با پارس جنوبی دیدار می کند و در آخرین بازی امروز در دربی اهواز ، فولاد و استقلال خوزستان به مصتف هم می روند.

 

تراکتورسازی - سپیدرود
تراکتور در حالی پذیرای تیم سپید رود است که با ۱۳ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و به نظر نمی رسد کار چندان سختی برای گرفتن ۳ امتیاز داشته باشد. سپیدرود هم با ۳ امتیاز در رده آخر جدول لیگ برتر قرار دارد. بی شک تقوی روی استوکس بهترین گل زن لیگ حساب ویژه ای باز کرده است. 

 

استقلال - سپاهان
بی شک حساس ترین بازی امروز بین دو تیم استقلال و سپاهان برگزار می شود. هر دو تیم در بازی قبل برنده شده اند و حالا با انگیزه زیاد به مصاف یکدیگر می روند. سپاهان با ۲۰ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد . در حال حاضر سپاهان در رده دوم قرار دارد و با این برد می تواند جایگاه دومی خود را تثیت کند. استقلال هم فعلا در رده پنجمی است و با توجه به تساوی پیکان اگر بتوانند ۳ امتیاز بازی را کسب کند به رده چهارمی صعود خواهند کرد.

 

فولاد - استقلال خوزستان
دربی سرخابی‌های اهواز هم در نوع خودش ازحساسیت بالایی برخوردار است.‌این که دو تیم درحالی باید با هم دیدار کنند که با ۹ امتیاز در رده های ۱۲ و ۱۳ جدول هستند. لوسیانو پریرا و حسن بیت سعید خطرناک ترین بازیکنان فولاد هستند که در این بازی هم می توانند از مهره های تعیین کننده باشند. این بازی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر ‏اهواز برگزار خواهد شد.

پارس جنوبی - صنعت نفت
اما آخرین بازی امروز بین پارس جنوبی و صنعت نفت در ورزشگاه تختی جم برگزار میشود. در حال حاضر شاگردان تارتار در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفته اند و صنعت نفت هم در رده یازدهم. هر دو تیم هفته گذشته موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و امروز با روحیه‌ای مناسب آماده حضور در این میدان شده‌اند.

 ***

سایپا - پرسپولیس

اما فردا در اخرین دیدار هفته دهم ، فردا شاگردان علی دایی ساعت ۴۵/۱۶ در ورزشگاه تختی میزان تیم پرسپولیس است. شاگردان برانکو که سه‌شنبه یک بازی سنگین و دشوار را باالسد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با موفقیت پشت سر گذاشت و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است حالا با انگیزه زیادی به مصاف ساسپا می روند. شاگردان برانکو با ۲ گل خورده مستحکم‌ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند و با یک بازی کمتر ۱۶ امتیازی است و در رده سوم جدول قرار گرفته اند . سایپا هم با ۱۴ امتیاز می تواند در صورت صعود به رده چهارم بالا بیاید.

***

برنامه بازیهای روز دوم هفته دهم لیگ برتر

جمعه ۴ آبان 
* تراکتورسازی تبریز- سپیدرودرشت‏- ساعت : ‏۱۶‏ ورزشگاه:  یادگار امام تبریز
داوران: رضا عادل – محمدرضا ابوالفضلی – حمیدرضا کنعانی – علی میرغفاری- ناظر: محمود رفیعی

* پارس جنوبی جم- صنعت نفت ‏آبادان‏- ساعت : ‏۱۶:۴۵‏ ورزشگاه:  تختی جم
داوران: بیژن حیدری – حسن انتظاری – مهدی شفیعی – مهدی مرجان زاده  - ناظر: مسعود مرادی

* فولاد خوزستان- استقلال خوزستان‏- ساعت : ‏۱۷‏ ورزشگاه:  غدیر ‏اهواز
داوران: جواد محمدی – سعید قاسمی – قهرمان نجفی – یاسر همرنگ - ناظر: حسین نجاتی

* استقلال تهران-  فولاد مبارکه ‏سپاهان‏- ساعت : ‏۱۶:۴۵‏ ورزشگاه:  آزادی تهران
داوران: رضا کرمانشاهی – سجاد طوری – یعقوب سخندان – رضا مهدوی  - ناظر: حاتم بک پور

***

شنبه ۵ آبان 

* سایپا تهران - پرسپولیس تهران‏ - ساعت : ‏۱۶:۴۵‏ ورزشگاه: تختی تهران

حسین زرگر – رضا سخندان – محمد عطایی – سعید رحیمی مقدم

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار