کد خبر: 932217
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه منشا تمام گروه‌های تروریستی آل سعود است، گفت: امروز سپاه پاسداران عامل امنیت و ثبات در منطقه است.

جوان آنلاین: سیدحسین نقوی حسینی در واکنش به اقدام عربستان سعودی و بحرین در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست حامیان تروریسم اظهار داشت: عربستان سعودی و بحرین با این اقدام خود فرار رو به جلو می‌کنند و می‌خواهند به نحوی لکه ننگ حمایت خودشان از داعش، طالبان، القاعده و سایر گروه‌های تروریستی را از خود دور کنند و به سایر کشور‌ها اتهام بزنند.

وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس نه تنها تاکنون هیچ نقشی در هیچ عملیات تروریستی نداشته و ندارند، بلکه با حضور مستشاری خود در کشور‌های عراق و سوریه که به دعوت دولت‌های قانونی این کشور‌ها نیز بوده، همواره عامل ثبات و امنیت در منطقه بوده است، اما در نقطه مقابل مقامات آل سعود به راحتی روزنامه‌نگاری را به قتل می‌رسانند و دیگران را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: منشا تمام گروه‌های تروریستی و تکفیری، چون داعش، القاعده و طالبان عربستان سعودی است و این کشور از گروه‌های تروریستی حمایت‌های مالی می‌کند و دلار‌های نفتی خود را برای آنان سرازیر می‌کند.

نقوی حسینی افزود: از سوی دیگر مقامات بحرین با ملتشان مشکلات عدیده‌ای دارند و از آنجایی که نمی‌توانند مردم خود را قانع کنند، با چنین اتهاماتی می‌خواهند برای خود شریک پیدا کنند و مشکلات داخلی‌شان را به گردن دیگر کشور‌ها بیندازند و بر این اساس، همیشه علیه ایران و همگام با عربستان سعودی هستند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار