کد خبر: 932187
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
دختر جوانی که از محل کارش برای انجام مأموریت کاری خارج شده بود به‌طرز مرموزی ناپدید شد. به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل زنی سراسیمه به اداره پلیس رفت و گفت: دختر جوانش به نام نازنین به طور ناگهانی ناپدید شده است.
دختر جوانی که از محل کارش برای انجام مأموریت کاری خارج شده بود به‌طرز مرموزی ناپدید شد.
به گزارش خبرنگار ما، چندی قبل زنی سراسیمه به اداره پلیس رفت و گفت: دختر جوانش به نام نازنین به طور ناگهانی ناپدید شده است.
شاکی در توضیح ماجرا گفت: خانه ما در یکی از خیابان‌های شمالی تهران است. دخترم نازنین همراه ما زندگی می‌کند و کارمند اداری شرکت بزرگی در حوالی غرب تهران است. امروز صبح مثل همیشه با خودروی پژو ۲۰۶ خودش از خانه خارج شد و به طرف محل کارش رفت. در طول روز چند باری با او تماس گرفتم، اما جواب نداد. احتمال دادیم که مشغول کار است و بعد به تماس‌های ما پاسخ می‌دهد، اما او تماسی با ما نگرفت تا اینکه عصر دوباره با تلفن همراهش تماس گرفتم که متوجه شدم تلفنش خاموش است. بلافاصله با محل کارش تماس گرفتم و جویای احوالش شدم که مسئولش گفت: صبح برای انجام مأموریتی از شرکت خارج شده و دیگر به محل کارش برنگشته است. سپس با همکاران و دوستانش تماس گرفتم، اما کسی از او خبری نداشت که تصمیم گرفتیم به اداره پلیس بیاییم و برای پیدا کردن دخترم درخواست کمک کنیم. پس از طرح این شکایت، پرونده به دستور قاضی سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران در نخستین گام تحقیقات خود را از محل کار دختر گمشده آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت نازنین مدت زیادی است در این شرکت مشغول به کار است و با کسی هم مشکلی نداشته است. همچنین مشخص شد وی با همکاران و دوستانش حتی رفت و آمد هم نداشته و فقط به صورت تلفنی ارتباط داشته است. یکی از مسئولان شرکت گفت: نازنین یکی از کارمندان خوب شرکت ما بود. روز حادثه قرار شد نامه اداری شرکت را به اداره دولتی در شهر جدید پرند ببرد. او نامه را از شرکت گرفت و راهی پرند شد، اما دیگر به شرکت بازنگشت. مأموران در ادامه تحقیقات با بررسی دوربین‌های مداربسته عوارضی بزرگراه ساوه دریافتند خودروی دختر گمشده در حالی که راننده آن قابل شناسایی نیست از عوارضی ساوه به طرف شهر جدید پرند خارج شده و دیگر به تهران بازنگشته است. چند روز بعد از حادثه، در حالی که تحقیقات برای پیدا کردن دختر گمشده ادامه داشت به مأموران خبر رسید خودروی نازنین در حوالی رباط کریم رها شده است. بدین ترتیب مأموران راهی محل حادثه شدند که مشخص شد خودروی نازنین در حالی که در‌های آن قفل است در بیابان‌های اطراف شهرستان رباط کریم رها شده است. مأموران در بررسی‌های داخل خودرو با لکه‌های خونی در کف و روی صندلی روبه‌رو شدند. از این لکه‌ها نمونه‌برداری شد و برای انجام آزمایش تحویل پزشکی قانونی شد، اما پزشکی قانونی اعلام کرد که قادر به شناسایی نوع خون ریخته شده نیست. مأموران همچنین دریافتند پس از حادثه، تلفن همراه نازنین هم سرقت شده است که در تحقیقات بعدی و ردیابی گوشی موفق شدند فردی که گوشی دختر گمشده را در اختیار دارد، شناسایی و بازداشت کنند. فرد بازداشت شده، مدعی شد گوشی را از مرد دستفروشی خریده است. بدین ترتیب مأموران در ادامه چند فردی را که از این گوشی استفاده کرده بودند، شناسایی و بازداشت کردند، اما تحقیقات آن‌ها به نتیجه‌ای نرسید تا اینکه قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور چاپ عکس دختر گمشده را در روزنامه‌ها صادر و درخواست کرد شهروندانی که از سرنوشت نازنین اطلاعاتی دارند برای کمک به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
تحقیقات درباره گم‌شدن مرموز دختر جوان از سوی مأموران ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار