کد خبر: 932186
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
پسرخاله و دخترخاله‌ای که متهم هستند در جریان ارتباط پنهانی مرتکب قتل شده‌اند، در جلسه محاکمه، جرمشان را انکار کردند.
به گزارش خبرنگار ما، جلسه رسیدگی به پرونده روزگذشته در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد. بعد از اینکه قاضی رسمیت جلسه را اعلام کرد، نماینده دادستان در شرح کیفرخواست گفت: احمد که مأموران بدرقه او را از زندان به جلسه دادگاه منتقل کرده‌اند، متهم است شوهر دخترخاله‌اش را به قتل رسانده و جسد او را به آتش کشیده است. وی ادامه داد: سوسن، دخترخاله احمد هم به معاونت در قتل متهم است. نماینده دادستان تهران در شرح حادثه گفت: این پرونده با کشف جسد سوخته بهنام داخل خودروی سواری حوالی شهرستان ورامین به جریان افتاد.
بررسی‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران نشان داد که بهنام ابتدا با ضربات چاقو به گردنش به قتل رسیده و سپس جسد داخل خودرو سوزانده شده است. بعد از انجام بررسی‌های میدانی مشخص شد که احمد آخرین کسی بوده که با بهنام تماس داشته است، بنابراین او بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد. احمد گفت: به خاطر علاقه‌ای که به همسر بهنام داشته او را به قتل رسانده است. او در بخشی از اعتراف‌های خود گفت: شب حادثه سوسن به من خبر داد که شوهرش او و دو بچه‌اش را از خانه بیرون کرده است. من به خاطر علاقه‌ای که به سوسن داشتم، چاقو را برداشتم و راهی خانه‌اش شدم. سوسن به خانه مادرش رفته بود و بهنام در خانه تنها بود، ساعتی با هم در خانه بودیم تا اینکه تصمیم گرفتم به خانه‌ام بروم. بهنام گفت که من را به خانه می‌رساند و من هم قبول کردم. در مسیر از او خواستم در محلی خلوت در خیابان اتحاد توقف کند که قبول کرد و بعد او را غافلگیر کردم و با چاقو او را به قتل رساندم. سپس پشت فرمان نشستم و به سمت ورامین رانندگی کردم. در محلی خلوت کنار جاده توقف کردم و ماشین را همراه جسد آتش زدم و به خانه برگشتم.
نماینده دادستان ادامه داد: با اعتراف احمد بود که سوسن بازداشت شد. او در بازجویی‌ها گفت: مدتی قبل احمد به من ابراز علاقه کرد و بعد از آن با هم وارد رابطه شدیم. شوهرم مردی عصبی بود در حالی که احمد می‌گفت: من را دوست دارد. او چند بار پیشنهاد قتل شوهرم را داده و گفته بود بعد از آن با هم ازدواج می‌کنیم تا اینکه او نقشه‌اش را عملی کرد. نماینده دادستان گفت: براساس کیفرخواست صادر شده احمد و سوسن گناهکار هستند و برایشان درخواست صدور مجازات شایسته دارم. پس از آن اولیای دم هم گفتند که خواسته‌شان قصاص است.
در ادامه احمد در جایگاه قرار گرفت و اتهام قتل را انکار کرد. او گفت: من قبول دارم که در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرده‌ام، اما آن موقع تحت فشار بودم و حالا حرف‌های قبلی‌ام را قبول ندارم. آن موقوع سوسن به من گفت که قتل را گردن بگیرم و قول داد که از اولیای دم رضایت بگیرد، اما این کار را نکرد.
بعد از آن سوسن در جایگاه قرار گرفت و گفت: من اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم. رابطه من و احمد در حد ارسال پیامک بود؛ من به قتل شوهرم راضی نبودم و احمد سرخود این کار را کرده است. هیئت قضایی بعد از شنیدن آخرین دفاع دو متهم وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار