کد خبر: 932166
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
رئیس فدراسیون والیبال گفت: اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم.
 
واکنش تند رئیس فدراسیون والیبال به انتقادات سعید معروف

جوان آنلاین: احمد ضیایی رئیس فدراسیون والیبال پیرامون حواشی به وجود آمده پس از پایان ماموریت امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال اظهار داشت: تصمیم گیری در مورد اعضا و دست اندرکاران هر فدراسیون جزو حقوق بدیهی هر رئیسی است و خوشبختانه این خداحافظی در یک فضای دوستانه و با حفظ احترام صورت پذیرفت. این موضوع در راستای موافقت با درخواست ایشان و اقدام در مورد خاتمه خدمت آقای خوش خبر صورت گرفت.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص برخی واکنش ها به وجود آمده افزود: ضمن محفوظ دانستن حق برخورد قانونی و انضباطی در این خصوص برای فدراسیون و خانواده بزرگ والیبال، رجوع می کنم به نقل قولی از مرحوم امیر کبیر که می گوید اگر سیستم آموزشی و تربیتی ما درست بود و نقصی نداشت امروز شاهد چنین برخوردهایی دور از شان انسانی نبودیم.

ضیایی در ادامه تاکید کرد: الحق امیر کبیر مرحوم حق داشت که هر هزار و ۱۸۸ روز دوران صدرات را گریه کند زیر افول ارزش‌های انسانی از جانب هر کسی و در هر جایگاهی بسیار مذموم و ناپسند است و اینجانب قضاوت در این خصوص را به اهل دل و اهل فن واگذار می نمایم. کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در حال بررسی اتفاقات روزهای اخیر می باشد و طی روزهای آینده در این خصوص تصمیم گیری و اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چند  روز گذشته، پس از انتشار خبر استعفای امیر خوش خبر، سرپرست تیم‌های ملی والیبال، سعید معروف در فضای مجازی به شدت و با لحن تند،  علیه رئیس فدراسیون تاخت.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار