کد خبر: 932154
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷
گفت وگوی "جوان آنلاین" با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پی صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا
پرسپولیس در حالی با شکست السد قطر تاریخ ساز شد وتوانست برای نخستین بار به فینال لیگ باشگاه های آسیا صعود کند و حالا باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم کاشیمای ژاپن قرار بگیرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : پرسپولیس در حالی با شکست السد قطرتاریخ ساز شد وتوانست برای نخستین بار به فینال لیگ باشگاه های آسیا صعود کند و حالا باید در فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم کاشیمای ژاپن قرار بگیرد.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با " جوان آنلاین " درباره دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و صعود سرخپوشان به فینال، گفت: طبیعی است که همه از این نتیجه و اتفاق خوشحال هستند. شاید هنوز خیلی ها ندانند که چه کار بزرگی انجام داده شده اما یادمان باشد که صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا قله افتخارات هر تیمی است که خدا را شکر الان نصیب تیم پرسپولیس شده است. همه امروز از این غرور احساس شعف داریم.

وی با اشاره به اینکه باید بر قله قهرمانی آسیا بایستیم اظهار داشت: برانکو مربی با دانش و بسیار دلسوز است . من تا الان مربی خارجی دلسوز ندیده بودم اما برانکو در این چند ساله کارهایی برای  تیم پرسپولیس و باشگاه انجام داده که قابل ستایش است. انصافا او در این مسابقات دستش خالی بود اما طوری تیم را اداره کرد که توانست تیم تا فینال صعود کند. به نظر من انسجامی که در اتخاذ تصمیمات و اجرای آن وجود داشت منجر به این عناوین شد. امیدوارم این موفقیت مقطعی نباشد و شاهد تداوم آن و پویایی فرهنگ جامعه باشیم. فرهنگ برای ورزش نیاز است. ما باید کاری کنیم که این قهرمانی ها زیر ساختی برای نسل جوان باشد . برانکو قبلا در تیم ملی هم آزمایشش را پس داده ، امیدوارم در بازی فینال این موفقیت ها ادامه داشته باشد و فوتبال ما روند رو به رشدش را ادامه دهد.

 

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه برانکو روانشناس خوبی است اظهار داشت: بعد از بازی با السد در قطر که با پیروزی برای ما همراه شد همه تصور می کردند که بچه دچار غرور کاذب شوند و نتوانند در بازی برگشت نتیجه دلخواه و کسب کند اما به شخصه با توجه به شناخت نزدیکی که از برانکو دارم متوجه شدم او به غیر تبحر داشتن در مسائل فنی و تاکتیکی، یک روانشناس بسیارعالی هم هست که توانسته تیم نسبتا جوان پرسپولیس را طوری مدیریت کند که بتوانیم به فینال صعود کند .البته الان بازیکنان جوان باشگاه  به بلوغ فکری رسیده اند و می دانند پیراهن چه تیم بزرگی را بر تن کرده اند ، آنها خوب می دانند که جامعه از آنها فقط برد می خواهد و قطعا با توجه به پتانسیل شان ، قهرمان این دوره کار سختی نیست و دست یافتنی است.

کاشانی درباره بازی پرسپولیس با کاشیمای ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای ما خیلی ژاپن یا کره فرقی نمی کرد. دیدیم که در این این دو تیم با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع تیم کاشیما به پایان رسیده بود و امروزدر حالی که کره پیش بود اما درنهایت بازی ۳ بر ۳ مساوی به پایان رسید تا درنهایت با نتیجه پر گل ۶ بر ۵ به سود کاشیما آنتلرز ژاپن به پایان رسید و حریف پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.تیم ها در این سطح حرفه ای هستند و نتایج شان قابل پیش بینی نیست. ما برای قهرمانی باید ببریم ژاپن و کره فرقی نداشت. به نظر من آنها از تیم ما می ترسند بخصوص این که باید در بازی برگشت در آسیا بازی را انجام دهند . بچه ها آمادگی و لیاقت قهرمانی را دارد. در روزگاری که من بازی می کردم ، ایران قهرمان متعلق آسیا بود. خاطرم هست ما هم در سئول و ژاپن ، تیم های آنها را شکست می دادیم. فعلا مهم‌ترین مساله این است که بازیکنان مان به حالت عادی برگردند تا ۱۰ روز دیگر  خودشان را برای بازی رفت آماده کنند. باید از همه هواداران مان که درگرما و سرما از ما حمایت کردند تشکر ‌کنم آنها بیشترین زحمت را برای این نتایج کشیده اند.

وی در ادامه افزود: واقعا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا موفقیت عظیمی است و می‌خواهیم قهرمان شویم. من دوباره به بازیکنان ، کادر فنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. قطعا آنها تمام تلاشمان را می‌کنند که قهرمان شوند . ما برای اینکه بچه ها با روحیه مضاغف راهی فینال شوند سعی داریم پاداشی به آنها پرداخت کنیم.

 رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره بازتاب برد پرسپولیس در رسانه های حاشیه خلیج فارس اظهار داشت: ببینید اگر موفقیتی است برای همه است. الان وقت کری خواندن و بحث مشکلات تیم های لیگ و تسویه حساب شخصی نیست. الان وقت همدلی و انسجام است. دیشب بردیم و امروز همه نام ایران را در آسیا صدا می زنند. اگر افتخاری کسب شده متعلق به همه مردم ایران است. بابت فینالیست شدن پرسپولیس و این همه بازتاب ها بسیار خوشحالم و به عنوان یک ایرانی بسیار احساس غرور می کنم .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار