کد خبر: 931991
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران:
درتصمیم اخیر هیات دولت مبنی بر ممنوعیت واردات پلی استر به کشور رشد این شرکت در دو ماه گذشته شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،رییس هیات مدیره شرکت پلی اکریل ایران درنشست خبری بااصحاب رسانه  گفت: با بازسازی خطوط کارخانه و تامین مواد اولیه به دنبال راه اندازی خط تولید اکریلیک در این واحد هستیم.
محمدجواد پورسیدی، ظرفیت سالانه مصرف اکریلیک کشور را ۱۵۰هزار تن بیان کرد و افزود: با راه اندازی این خط یک سوم نیاز کشور به این محصول در کارخانه پلی اکریل اصفهان تامین می شود.
وی گفت:با توجه به تصمیم اخیر هیات دولت مبنی بر ممنوعیت واردات پلی استر به کشور رشد این شرکت در دو ماه گذشته شتاب بیشتری گرفته است.
رئیس هیأت مدیره شرکت پلی‌اکریل ایران تصریح کرد: ۲۵ ماه است که هیأت اجرایی مستقر است که بخش‌های مختلف مالی را پرداختیم و بخشی از بدهی‌ها مربوط به این دوره و بخشی از آن مربوط به دوره‌های قبلی است
وی مطرح کرد: هرکجا می‌رویم، می‌گویم مذاکره می‌کنیم به شرط بخشودگی و آماده مذاکره هستیم؛ حدود ۱۰۴ میلیارد تومان جرائم در بانک‌های کشور داریم.
رئیس هیأت مدیره شرکت پلی‌اکریل ایران خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مسیر در تمامی بانک‌ها از بخشودگی‌ها استفاده کنیم که عمده مشکلات ما را حل خواهد کرد.
وی در ادامه گفت: حوزه پرسنلی و حوزه تولید مربوط به هیأت اجرایی است ولی پرسنل به طور کامل بازگشته‌اند و تولید پلی‌استر و بی‌ان‌پی با ۶۰ درصد ظرفیت کارخانه در حال انجام است؛ هیأت اجرایی هم در حال تلاش است و همه تلاش‌مان این است که کارخانه را تحویل بگیریم و خطوط آکریلیک که بیشترین محل درآمد است را راه‌اندازی کنیم.
پورسیدی با بیان این‌که هزار و ۶۰۰ نفر مجموعاً بازگشت به کار شده‌اند، مطرح کرد: حدود ۱۵ هزار سهام‌دار حقوقی و حقیقی داریم.
پورسیدی اذعان نمود : زیان‌ انباشته شرکت در دوره قبل حدود ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است که در دوره فعلی که در آخرین گزارش حدود ۱۰۰ میلیارد به این زیان اضافه می‌شود و چیزی حدود ۱۱۵۰ میلیارد تومان نیاز به افزایش سرمایه داریم که با تصویب مجامع قانونی باید انجام شود.
رئیس هیأت مدیره شرکت پلی‌اکریل ایران با توجه به افزایش نرخ ارز و با توجه به این که عمده دستگاه‌ها وارداتی هستند، می‌توانیم خوشحال باشیم که از این محل افزایش خوبی داشته باشیم که البته این موضوع منوط به مجوزات بورس است.
پورسیدی مطرح کرد: ۶۵ درصد کارخانه در دو ماه گذشته فعال بوده است و کارخانه پلی‌اکریل با ۳۸ درصد توان در حال فعالیت است و فقط این بخش هم مربوط به پلی‌استر است و با توجه به این‌که مواد اولیه بخش پلی‌اکریل نرسیده، خاموش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر