کد خبر: 931873
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل با اشاره به سفر اخیر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی و قول ایشان مبنی بر مجهز شدن گمرک بیله سوار به سامانه ایکس ری، گفت: در صورت راه اندازی و بکارگیری سامانه ایکس‌ری در گمرک بیله سوار از ورود کالای قاچاق و ممنوعه جلوگیری می‌شود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، هاشم مظفری در ششمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان اردبیل اظهار کرد: در صورت راه اندازی و بکارگیری این سامانه، علاوه بر کنترل دقیق در مبادی ورودی و خروجی کشور، از ورود کالای قاچاق و ممنوعه و خروج کالا‌های فاقد مجوز جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: به منظور ساماندهی گزارش‌های هفتگی مربوط به نشست‌های مشترک با تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، ملاقات‌های مردمی و نیز چالش‌های مهم و بنیادی اقتصادی لازم است تا اعضای شورا گزارش‌های مذکور را در فرمت و قالب درخواستی از سوی وزارت متبوع تهیه و تکمیل و در موعد مقرر به این اداره کل ارسال نمایند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل ادامه داد: در صورت اصلاح اساسنامه سازمان اموال تملیکی، دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند اموال تملیکی اسقاطی خود را در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار بدهند تا از طریق مزایده به فروش برسند.

وی همچنین به راه‌اندازی طرح جامع مالیاتی، سامانه پرداخت الکترونیکی مالیات، اجرای عدالت مالیاتی جهت رضایت شهروندان و هم استانی‌ها، تعیین مالیات بر اساس دفاتر و تشریح اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی و دستورالعمل استفاده از آن تاکید نمود.

مظفری تصریح کرد: با هدف تسهیل، تسریع و شفاف سازی در انجام فرآیند‌های منتهی به اخذ مجوز‌های کسب و کار و ایجاد اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه، در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی سامانه دادور توسط معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهیم بود.

 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از تلاش‌های مدیریت بانک کشاورزی استان در جهت اعطای بیشترین تسهیلات پایدار روستایی در استان، به ویژه در مناطق محروم تقدیر کرد و گفت: این بانک توانسته است با عقد قرارداد و پرداخت اعتبار ابلاغی مرحله اول این تسهیلات به مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جزو ۱۰ استان برتر کشور باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر