کد خبر: 931831
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
پسر جوانی که متهم است روی پدر و پسری در محله باغ‌فیض اسید‌پاشیده است مدعی شد پس از تماشای فیلم خشنی در سینما تصمیم به اسیدپاشی گرفته است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌۱۹:۲۰‌شامگاه چهارشنبه ۴‌مهرماه امسال مأموران کلانتری‌۱۴۰‌باغ‌فیض با تماس تلفنی شهروندی از حادثه اسیدپاشی روی پدر و پسری روبه‌روی بوستان کاج حوالی محله باغ‌فیض با خبر و راهی محل شدند.
بررسی‌ها نشان داد در این حادثه پسر جوانی به نام جمشید روی پسر ۱۶‌ساله‌ای به نام شاهین و پدرش احمد اسید پاشیده و آن‌ها را نیز با چاقو زخمی کرده است. همچنین مشخص شد عامل اسیدپاشی، پس از حادثه علاوه بر خودزنی با مایع اسیدی هم دچار سوختگی شده و همگی برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند.
بررسی‌های بعدی مأموران حکایت از این داشت شاهین و جمشید هر دو هم‌باشگاهی و دوست بوده‌اند به طوریکه جمشید به خانه شاهین رفت و آمد داشته‌است، اما مدتی بعد پدر شاهین مانع ارتباط و دوستی آن‌ها می‌شود که همین موضوع باعث این درگیری اسیدی می‌شود. جمشید پس از بهبودی با اعتراف به جرمش گفت: من با شاهین دوست بودم زمانی که پدرش مانع دوستی ما شد از او کینه به دل گرفتم. شب حادثه به سینما رفتم و فیلم خشنی را تماشا کردم که با دیدن صحنه‌های قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط شخصیت نقش اول فیلم جرئت پیدا کردم تا از پدر شاهین انتقام بگیرم؛ پس از پایان اکران فیلم بلافاصله مقداری اسید و همچنین چاقو و پنجه بوکس خریدم و به سراغ آن‌ها رفتم. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده برای انجام تحقیقات و تکمیل پرونده با قرار قانونی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار