کد خبر: 931748
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
شاخص بورس تهران با ۸۶۲.۱۷ واحدی وارد کانال ۱۸۹ هزار و ۴۳۷ واحد شد. همچنان نماد‌های پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها بیشترین نقش را بر رشد شاخص بورس داشتند. نماد بانک ملت از دیگر نماد‌هایی بود که با رشد بیش از ۲ درصدی بر رشد شاخص تاثیر داشت.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۸۶۲.۱۷ واحد افزایش به ۱۸۹ هزار و ۴۳۷ واحد و ارزش روز بازار به ۷۲۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۵۱.۸۹ واحد رشد به ۵۵ هزار و ۳۴۶ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۶.۸۹ واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۳۱۲ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۳.۱۲ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۲۴۷ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۶۲۶.۳۴ واحد افزایش به ۲۰۱ هزار و ۲۴۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۴۵.۶۴ واحد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۵۵۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۶۲۷.۶۵ واحد افزایش به رقم ۳۶۲ هزار و ۹۲۵ واحد رسید.

نماد تاپیکو، پارسان، شپنا، حکشتی، وبملت، وغدیر، فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد کگل بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۲.۰۷ واحد افزایش به رقم ۲۱۱۱.۱۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۸ هزار و ۶۷۱ واحد برگ سهم در قالب ۹۲۷ میلیون و ۷۹ هزار برگ به ارزش ۵۴۱ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار