کد خبر: 931737
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان:
نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌های اصفهان با حضور مدیران و مسوولین اصفهانی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان در این جلسه ضمن اشاره به تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت کشور در راستای راه اندازی و فعال نمودن شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه در راستای تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش غیردولتی است.
محسن نیرومند با بیان اینکه این تفاهم نامه با بهره گیری از ظرفیت استانداری‌ها و فرمانداری‌ها موجب رشد و توسعه شهرستانها، هدایت منابع مردمی به بخش‌های تولیدی، بستر سازی برای ورود بخش‌های تعاونی به فعالیت‌های اقتصادی، انجام طرح‌هایی که امکان واگذاری به بخش خصوصی ندارد و همچنین توانمندسازی وتقویت تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی میشود افزود: هدف از برگزاری این جلسه را ارائه راهکار برای رفع مشکلات این شرکت‌های تعاونی عنوان کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در ادامه گفت: کنگره بزرگ واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های ناتمام دولتی به زودی در اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد که با توجه به ظرفیت شرکت تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی، بخش تعاون در این حوزه می‌توانند بسیار فعال ظاهر شوند.
در دامه این جلسه مدیران عامل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانهاو فرمانداران و مسوولان ارشد دستگاه‌های اجرایی به بحث و تبادل نظر برای کاهش مشکلات این شرکت‌های تعاونی پرداختند.
این جلسه با حضور مدیران و مسولان استانی، مسولین بخش تعاون و مدیران عمال شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در محل استانداری اصفهان برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار