کد خبر: 931641
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
كتابخانه مركزي كرمانشاه از مهم‌ترين پروژه‌هاي نيمه‌كاره استان است، پروژه‌اي كه يازده سال قبل كلنگ‌زني شد و قرار بود سه ساله به بهره‌برداري برسد.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان كرمانشاه در راستاي اجراي پروژه كتابخانه مركزي استان گفت: عمليات اجرايي كتابخانه مركزي كرمانشاه با پيگيري‌ها و تلاش فروان مجموعه مسئولان دوباره از سر گرفته شده است. معصومه حسني خوانسار با اشاره به شروع ساخت اين پروژه از سال 86، افزود: كار ساخت كتابخانه تا سال 90 پيش رفت و 5/2 ميليارد تومان هم براي آن هزينه شد، اما از آن زمان به بعد پروژه متوقف شد.
مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان كرمانشاه پيشرفت فيزيكي اين پروژه را نيز حدود 38 درصد اعلام كرد و يادآور شد: با پيگيري‌هايي كه از سوي مسئولان استان انجام شد، خوشبختانه شاهد شروع مجدد عمليات اجرايي اين پروژه هستيم. حسني خوانسار با بيان اينكه سال گذشته 2/2 ميليارد تومان و امسال نيز 2/1 ميليارد تومان براي اين پروژه كنار گذاشته شده، ادامه داد: به جز اين مبلغ 2 ميليارد تومان نيز از سوي نهاد كتابخانه‌هاي كشور به اين پروژه كمك مي‌شود.
وي گفت: براي تكميل اين كتابخانه 5 ميليارد تومان ديگر نياز است تا پنج طبقه آن تكميل شود كه اين رقم نيز قرار است با كمك استان تأمين شود. مديركل كتابخانه‌هاي عمومي استان كرمانشاه از اين كتابخانه به عنوان نياز اساسي استان و كتابخانه مادر ياد كرد كه بزرگ‌ترين كتابخانه كرمانشاه خواهد بود و افزود: تمام فضاهاي مختلف در دل كتابخانه مركزي ديده شده است. لازم به ذكر است كه اين پروژه چند سالي متوقف و هيچ كاري در راستاي اجراي آن انجام نشده بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار