کد خبر: 931619
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
استاندار تهران خواستار محاسبه و پرداخت سهم شهرداری تهران از محل درآمد‌های ناشی از صرفه جویی در مصرف انرژی شد.

جوان آنلاین: استاندار تهران خواستار محاسبه و پرداخت سهم شهرداری تهران از محل درآمد‌های ناشی از صرفه جویی در مصرف انرژی شد.
محمد حسین مقیمی استاندار تهران در مراسم بهره برداری از ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی گفت: اگر در طول این چند ماه به عملکرد شورای شهر و شهرداری تهران نگاه کنیم می‌بینیم که به مدیریت شهر تهران به صورت متوازن و پایدار توجه شده است؛ یعنی به همان میزان که افتتاح اتوبان برای شهرداری اهمیت دارد، بهره برداری از حمل نقل عمومی نیز مهم است و اگر به حوزه شهرسازی و معماری توجه می‌شود توجه به محیط زیست و آلودگی شهرنیز توجه شده است.

مقیمی با تاکید بر اینکه بهره برداری از پروژه‌های این چنینی و همین طور پروژه‌های حمل و نقل می‌تواند به کاهش سوخت در تهران کمک کند، عنوان کرد: بهتر است سهم شهرداری در میزان صرفه جویی در مصرف سوخت محاسبه شود و وزارت نفت در راستای پرداخت ۱۰۰ میلیارد دلاری که به ازای صرفه‌جویی در مصرف انرژی باید به شهرداری پرداخت شود، گام بردارد.

استاندار تهران با بیان اینکه در حال حاضر در شهر تهران به بازآفرینی شهری توجه ویژه و خوبی شده است، گفت: دولت وظیفه خود می‌داند که به شهرداری تهران کمک کند تا شهر برای زندگی بهتر شهروندان آماده شود.

منبع: میزان
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار