کد خبر: 931604
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
شاخص بورس تهران امروز توانست با رشد نسبتا قوی ۵۶۴۶.۴۷ واحدی خود را به کانال ۱۸۸ هزار واحد برساند. رشد‌های قیمتی فلزی و پالایشی بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص بورس داشتند. در میان بانکی‌ها امروز نماد بانک صادرات با صف خرید مواجه شد و توانست نقش بسزایی در رشد شاخص بورس داشته باشد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۵۶۴۶.۴۷ واحد افزایش به ۱۸۸ هزار و ۵۷۵ واحد و ارزش روز بازار به ۷۱۹ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۶۵۰.۲۱ واحد رشد به ۵۵ هزار و ۱۱۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۶۷۵.۱۷ واحد رشد به ۲۹ هزار و ۳۵۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۴۷۶.۹۸ واحد رشد به ۲۰ هزار و ۷۴۱ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۶۱۸۳.۵۱ واحد افزایش به ۲۰۰ هزار و ۶۲۱ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۵۶۷.۸۶ واحد افزایش به ۱۴۲ هزار و ۱۰۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۲۸۶.۳۶ واحد افزایش به رقم ۳۶۰ هزار و ۲۹۷ واحد رسید.

نماد فولاد، پارس، فملی، شبندر، شپنا، پارسان، شتران بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد دعبید بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۶۸.۵۹ واحد افزایش به رقم ۲۰۸۹.۰۳ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۳۲ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۱۵۲ میلیون برگ به ارزش ۸۳۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار