کد خبر: 931575
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اعتراف به سختی کار تیمش در غیاب حسین ماهینی در بازی با السد ابراز امیدواری کرد سرخ‌ها برای اولین بار فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کنند.
 
تمرین پرسپولیس

جوان آنلاین: دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سه‌شنبه با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر آغاز می‌شود.

پرسپولیسی‌ها در این مسابقه حسین ماهینی، مدافع شان را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارند.

سید جلال حسینی درباره غیبت ماهینی در بازی برگشت برابر السد، گفت‌: نداشتن مدافع با تجربه‌ای هم‌چون حسین ماهینی در ترکیب‌مان اتفاق ناخوشایندی برای ما محسوب می‌شود. ما در حال‌ حاضر به دلیل کمبود بازیکن که به خاطر محرومیت از خرید در دو پنجره قبلی لحاظ شده است، با کمبود بازیکن مواجه هستیم و اکنون غیبت ماهینی هم کار را ما سخت خواهد کرد.

البته خبر خوش برای پرسپولیس این است که محمد انصاری، مدافع این تیم و کمال کامیابی نیا، هافبک سرخ‌ها برای مسابقه آماده هستند و یک جلسه غیبت خودشان را پشت سر گذاشتند. هم‌چنین برانکو ایوانکوویچ هم که بازی رفت را به دلیل محرومیت از دست داد و از روی سکوها شاهد برد تیمش برد در این مسابقه می‌تواند تیمش را از روی نیمکت همراهی کند.

حسینی در ادامه‌ صحبت‌هایش گفت‌: ما موفق شدیم السد را در بازی رفت با یک نمایش خوب شکست دهیم  ولی آن‌ها بازیکنان حرفه‌یی در ترکیب خود دارند و قطعا برای شکست دادن ما به تهران خواهند آمد. امیدوارم که بتوانیم روز سه‌شنبه تیم قدرتمند السد را شکست دهیم و بتوانیم با صعود به دیدار نهایی برای اولین‌بار، هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار