کد خبر: 931573
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
نتایج تحقیقات دانشگاه «بولینگ گرین»
نتایج تحقیقات یک دانشگاه ایالتی در آمریکا نشان می‌دهد که مردان پلیس آمریکا طی ۹ سال گذشته، ۴۰۵ مورد مرتکب تجاوز شده اند.
 
جوان آنلاین: در تحقیقات منتشر شده دانشگاه ایالتی «بولینگ گرین» که بخشی از آن را شبکه تلویزیونی «سی ان ان» آمریکا بازنشر کرده است، برخی از پلیس‌های آمریکا دست به ۴۰۵ مورد تجاوز جنسی، ۶۳۶ مورد آزار جنسی از نوع دیگر در ارتباط با زنان و ۲۱۶ خشونت جنسی در حق مردان زده اند.
این گزارش از مقام‌های آمریکایی خواسته است که با اتخاذ تدابیر مشخص اقدام به پاکسازی دستگاه پلیس از این گونه افراد و جلوگیری از چنین جرایم کنند.
دانشگاه بولینگ گرین درخواست کرده است که در راستای حذف این گونه جرایم در دستگاه پلیسی آمریکا، افرادی که پیشتر در مراکز دولتی از کار برکنار می‌شوند، به استخدام پلیس در نیایند، همچنین یک خط تلفن ویژه ناشناس در ارتباط با جرایم پرسنل امنیتی ایجاد شود.
تجاوز جنسی این روز‌ها به شدت در جهان افزایش یافته، به نحوی که این پدیده در برخی کشور‌ها مانند آمریکا به مرز انفجار رسیده است.
با توجه به آمار دانشگاه «جورج میسون» از هر سه زن آمریکایی، یک زن در طول زندگی خود مورد آزار جنسی قرار گرفته است.
طبق این آمار ۱۹.۳ درصد زنان و ۲ درصد مردان در طول زندگی خود دستکم یک بار مورد تجاوز قرار گرفته اند.
علاوه بر این حدود ۴۳.۹ درصد از زنان و ۲۳.۴ درصد از مردان آمریکایی در زندگی خود مورد خشونت جنسی قرار می‌گیرند.
حدود ۷۹ درصد از قربانیان حوادث جنسی، کمتر از ۲۵ سالگی مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند.
آمار‌ها نشان می‌دهد، سالانه بیش از ۶۵ هزار و ۶۶۸ دختر و ۲ هزار و ۸۶۶ پسر در سن دانشگاه در آمریکا، مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند.
از سوی دیگر بیش از یک چهارم دختران در سن دانشگاه تجربه تجاوز جنسی داشته اند که از این تعداد، تنها ۱۶ درصد این موارد گزارش شده است.

بر اساس آمارها، مردان بیشتر از زنان زندانی در آمریکا مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند، به نحوی که سالانه حدود ۲۱۶ هزار گزارش از تجاوز جنسی در زندان‌های این کشور به ثبت می‌رسد.
نتایج نظرسنجی‌ها حکایت از تجاوز حدود ۷ درصد از زنان هم بند زندانی به یکدیگر و تجاوز کارکنان اداره زندان‌های آمریکا به مردان زندانی دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار