کد خبر: 931467
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
فرمانده انتظامي استان اصفهان :
از اجرای طرح ویژه ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی در خصوص ارائه خدمات انتظامی به آنان خبر داد و گفت: این طرح در بلند مدت به افزایش مسافرت گردشگران و رونق صنعت گردشگری کشور کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار مهدی معصوم بیگی گفت: براساس نظرسنجي هاي معتبر بين المللي، كشور ايران از نظر مناظر طبيعي رتبه پنجم و از نظر دارا بودن اماكن تاریخي رتبه دهم و از نظر امنيت يكي از عالي ترين سطوح امنيتي جهان را دارا است و همين امر باعث رشد سفر گردشگران خارجي به كشور ما شده است.
وي با بيان اينكه نيروي انتظامي اهميت ويژه اي براي احساس امنيت در بین گردشگران خارجي قائل است، اظهار داشت: حجم بالای بازدید گردشگران خارجی از اماکن تاریخی و دیدنی استان اصفهان حاکی از آن است که امروز ايران به يكي از گزينه هاي اول گردشگران جهان تبديل شده و همين امر باعث شده توطئه رسانه هاي غربي براي نا امن جلوه دادن كشورما با شکست مواجه شود.
اين مقام ارشد انتظامی استان اصفهان با بيان اينكه غول هاي رسانه اي دنيا ما را مردماني بد، خشن، تندخو و حامي تروريست معرفي مي كنند، عنوان داشت: زماني كه يك گردشگر وارد ايران شده و با امنيت بالا، برخورد خوب پليس ، مهرباني و مهمان نوازي مردم مواجه مي شود به تمام دروغ هاي اين رسانه ها پي مي برد و مي تواند پيام رسان فرهنگ غني ايران اسلامی به ساير نقاط جهان باشد.
وی مهمترين تاثیر سفر گردشگران خارجي به ایران را خنثي شدن پروژه ايران هراسي رسانه هاي غربي عنوان كرد و گفت: در اين زمينه نيروي انتظامي مي تواند نقش بسيار زيادي را ايفا كند.
فرمانده انتظامی استان در ادامه از اجرای طرح علمی و تحقیقاتی تحت عنوان راهکارهای نوین ارتقای رضایتمندی گردشگران خارجی از خدمات انتظامی به آنان و حمایت امنیتی از گردشگران در دفتر تحقیقات کاربردی این فرماندهی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح امیدواریم بتوانیم میزان احساس امنیت در بین گردشگران خارجی را افزایش داده و زمینه سفر تعداد بیشتری از گردشگران و رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری کشور را فراهم آوریم.
سردار معصوم بیگی، در پایان از مسئولان و راهنمایان تورهای گردشگری نیز خواست که ارتباط نزديكي با نيروي انتظامي داشته باشند و انتقاد يا پيشنهادهاي خود و يا ديدگاه هاي گردشگران خارجي در خصوص عملكرد پليس را از طريق تماس با شماره تلفن 197 و یا با حضور در ایستگاه پلیس گردشگری واقع در میدان امام (ره ) اصفهان اعلام و حتماً توصيه هاي پليس در زمینه امنیت و احساس امنیت بیشتر گردشگران را مورد توجه قرار دهند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار