کد خبر: 931466
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:
خانوارهای واجد شرایطی که پشت نوبت ورود به چرخه حمایتی کمیته امداد هستند تا آخر مهرماه خدمات این نهاد را دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه اولویت اصلی این نهاد حمایت از اقشار نیازمند است، گفت: خانوارهای واجد شرایطی که پشت نوبت ورود به چرخه حمایت هستند تا آخر مهرماه خدمات این نهاد را دریافت می‌کنند.
وی تعداد این خانوارها را نزدیک به چهار هزار اعلام کرد و گفت: شرایط اقتصادی جامعه باعث افزایش مراجعه به کمیته امداد شده است و این نهاد در راستای عمل به وظیفه خود و حمایت مؤثر از نیازمندان اقدام به افزایش ظرفیت پذیرش خود کرده است.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه جامعه تحت حمایت این نهاد از ضعیف‌ترین اقشار نیازمند جامعه هستند، گفت: سالمندان نیازمند بالای ۶۰ سال، زنان سرپرست خانوار و مردان ازکارافتاده بالای ۷۰ درصد و ایتام، عمده مددجویان کمیته امداد اصفهان را تشکیل می‌دهند که در نوسانات اقتصادی و افزایش تورم خطرات زیادی متوجه آن‌ها می‌شود.
متین پور جلوگیری از وارد آمدن آسیب جبران‌ناپذیر به خانوارهای نیازمند اصفهانی را مستلزم مشارکت و هم‌افزایی مردم نیکوکار استان دانست و اعلام کرد: در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل کمک مردم به کمیته امداد اصفهان ۲۸ درصد رشد داشته است که نشانگر موقعیت‌شناسی مردم استان است که در شرایط سخت اقتصادی هم دست یاری به‌سوی همشهریان نیازمند خود دراز می‌کنند.
وی سریع‌ترین راه کمک به نیازمندان اصفهانی را استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی دانست و گفت: کد #۰۳۱*۸۸۷۷* شماره تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷، سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و تارنمای Isfahan.emdad.ir از مهم‌ترین راه‌های در دسترس مردم برای مشارکت در حمایت از نیازمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر