کد خبر: 931417
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
تیم ملی فوتبال آلمان با قبول شکست برابر فرانسه در آستانه سقوط به جمع تیم‌های گروه دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا قرار دارد.
تاریخ فوتبال آلمان بدون شک چنین روز‌های تحقیرآمیز و پرشکستی را به یاد نمی‌آورد. لیگ ملت‌های اروپا برای ژرمن‌ها به یک کابوس تبدیل شده که امیدوارم هرچه زودتر به پایان برسد. باخت به فرانسه ششمین شکست پی‌درپی شاگردان یواخیم لو در یک سال گذشته بود، اتفاقی که برای اولین‌بار در تاریخ رخ داده است.
سه‌شنبه شب، فرانسه قهرمان جام جهانی در ورزشگاه استادو فرانس موفق شد با گل‌های آنتوان گریزمان آلمان را ۲ بر یک شکست دهد تا یواخیم لو و شاگردانش در آستانه سقوط قرار گیرند. آلمان در حالی این مسابقه حساس را به فرانسه باخت که به‌زعم سرمربی و گلزن تیم حریف سیستم دفاعی محضی که یواخیم لو برای تیمش تدارک دیده بود، فرانسوی‌ها را به دردسر انداخت. گریزمان در این خصوص گفت: «در نیمه اول با مشکل روبه‌رو شدیم، چون آلمان دفاعی بازی می‌کرد. سیستم سه مدافع این تیم ما را به دردسر انداخت و مجبور به تغییر تاکتیک شدیم.» دیدیه دشان، سرمربی فرانسه هم با انتقاد از این شیوه بازی عنوان کرد: «رویارویی با تیمی که سه مدافع دارد، بسیار سخت است. هیچ مهاجمی دوست ندارد برابر چنین تیم‌هایی بازی کند. من مجبور شدم بعد از ۲۵ دقیقه برای دادن فضای بیشتر به گریزمان و امباپه، سبک بازی تیم را تغییر دهم که خوشبختانه جواب داد و پیروزی مهمی را به دست آوردیم.» در این میان یواخیم لو که زیر فشار شدیدترین انتقاد‌ها قرار دارد به انتقاد از داوری پرداخت: «اعلام پنالتی برای فرانسه کاملاً اشتباه بود. ما بازی خوبی انجام دادیم. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، ولی اتفاقات به ضرر ما تمام شد.» سرمربی آلمان در ادامه گفت: «بازیکنانم یادشان نرفته که چطور فوتبال بازی کنند، اما نیاز به اعتماد به نفس بیشتری داریم. به بازیکنانم ایمان دارم و معتقدم که در آینده شرایط برای ما تغییر خواهد کرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار