کد خبر: 931351
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
معاون فرهنگی سپاه با تأکید بر اینکه اقتصاد مبتنی بر نفت رفاه موقتی و کوتاه‌مدت ایجاد می‌کند، گفت: برای شکوفایی اقتصاد خود باید به ارزش‌های انقلاب و خودباوری برگردیم.

جوان آنلاین: سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ملت ما ۴۰ سال گُل کاشت، حرکتی کرد که وضعیت جهان را دگرگون کرد، یک جهان تاریک و در منتهای ظلم و جنایت را بیدار کرد و به حرکت درآورد، اظهار داشت: ملت ایران استقلال به دست آورد و از اینکه بیگانگان بر او حکومت کنند آزاد شد؛ ملت از اینکه یک دیکتاتور و انسان حقیر و بی اطلاع و کم سواد بر او حکومت کند خود را آزاد کرد.

وی با بیان اینکه ایران حرکت ملی و اسلامی خود را آغاز کرد و پیشرفت‌های زیادی در پرتو آزادی و استقلال نصیب ملت شد، تصریح کرد: امروز جایگاه ایران بسیار بالا رفته است؛ ایران در مسابقه پیشرفت جلو زد و این دستاورد بزرگی است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید از تجربیات ۴۰ ساله برای جهش‌های بلند‌تر استفاده کنیم و درس بگیریم، افزود: هرجا به فرمول‌ها و شاخص‌های انقلاب عمل کردیم پیشرفت کردیم و هرجا فاصله گرفتیم عقب افتادیم و دچار مشکل شدیم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس، مبارزه با تروریسم، جنگ فرهنگی و ... با معیار‌های انقلاب با دست خالی به جنگ رفتیم و غلبه کردیم و امروز اگر با شاخص‌های انقلاب برای حل مشکل اقتصادی پیش برویم می‌توانیم اقتصاد خود را شکوفا کنیم، ادامه داد: با تکیه بر اقتصاد مبتنی بر فروش نفت ممکن است رفاه موقتی کوتاه مدت و بی پایه و لرزان ایجاد کنیم، اما در بلندمدت اقتصاد ما شکوفا نخواهد شد؛ انتظار است با تجربه ۴۰ ساله به ارزش‌های انقلاب برگردیم، این امر با همت مردم بلند نظر ایران محقق می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمنان ما دچار تناقض هستند، از یک طرف می‌گویند انقلاب تمام شده و از طرف دیگر می‌گویند ایران ظرف ۱۲ دقیقه می‌تواند خاورمیانه را بگیرد؛ تصریح کرد: ملت ایران در قلب ملت‌های دنیا است، در قلب آزادی خواهان است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز بسیج الهام بخش ملت‌های دنیا است، هر کشوری که قیام می‌کند از بسیج الهام می‌گیرد، افزود: حشد الشعبی، ارتش مردمی سوریه، حزب الله، انصار الله و ... با الهام از بسیج تشکیل شد؛ دشمنان وحشت دارند از شکست از بسیج مردمی جهانی؛ به فضل الهی خط پیروزی بسیج تا آزادی بشریت از ظلم و ستم پایان ندارد.

سردار نقدی همچنین پیرامون اقدامات محرومیت زدایی سپاه اظهار داشت: سپاه یک سازمان برای دفاع از انقلاب است، محرومیت زدایی جزو وظایف ذاتی سپاه نیست، اما احساس تکلیفی در درون هر پاسدار است که در زمان فشار مشکلات مردم را تنها نگذارد.

وی با بیان اینکه امروز در گرفتاری‌های اقتصادی ما سپاهی‌ها وظیفه داریم مردم را تنها نگذاریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب نیز در جمع ۱۰ هزار گروه جهادی در استادیوم آزادی از این اقدامات تمجید کردند؛ امیدواریم بتوانیم روز به روز خدمات را بیشتر کنیم، این وظیفه است و افتخار می‌کنیم خدمت گذار چنین ملت قهرمانی باشیم.

منبع: مهـــر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
تامرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار