کد خبر: 931335
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
شاخص بورس تهران با صعود ۹۵.۰۷ واحدی امروز وارد کانال ۱۸۲ هزار واحدی شد. نماد فولاد مبارکه اصفهان با افت قیمتی امروز بزرگترین مانع صعود شاخص بورس بود.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۹۵.۰۷ واحد افزایش به ۱۸۲ هزار و ۹۲۹ واحد و ارزش روز بازار به ۶۹۷ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۷.۷۹ واحد رشد به ۵۳ هزار و ۴۶۲ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۲۲.۷۸ واحد کاهش به ۲۸ هزار و ۶۸۳ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۲۸.۰۵ واحد کاهش به ۲۰ هزار و ۲۶۳ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۷۹۰.۶۷ واحد کاهش به ۱۹۴ هزار و ۴۳۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۲۹.۶۸ واحد کاهش به ۱۳۷ هزار و ۵۳۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۱۴۸.۲۵ واحد افزایش به رقم ۳۵۱ هزار و ۱۰ واحد رسید.

نماد فولاد، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد تاپیکو، شبندر، مبین، رمپنا، اخابر، شبریز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۷.۱۱ واحد کاهش به رقم ۲۰۲۰.۴۴ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۲۲ هزار و ۲۲۱ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۲۳۸ میلیون برگ به ارزش ۵۰۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار