کد خبر: 931310
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
مدیرعامل شرکت اروم نیروتوان ارومیه:
مدیرعامل شرکت اروم نیروتوان ارومیه گفت: هم اکنون شرکت اروم نیرو توان بهترین شرکت دنیا در تولید خازن های صنعتی سه فاز ستاره بوده و تولیدات این شرکت به کشورهای گرجستان آذربایجان و ترکیه صادر و مشابه خارجی ندارد.

اکبر جلالی با اشاره به اینکه ایده طراحی میکرو خازن‌ها از سال 98 و به منظور کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی کلید خورد اظهار کرد: به این ترتیب نسل جدیدی از خازن‌ها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی و تلفات انرژی اکتیو و نیز کاهش درصدی از هارمونیک‌ها و بهینه‌سازی مصرف برق توسط شرکت اروم نیرو توان طراحی و ساخته شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون این شرکت بهترین شرکت دنیا در تولید خازن های صنعتی سه فاز ستاره بوده و تولیدات این شرکت به کشورهای گرجستان آذربایجان و ترکیه صادر و مشابه خارجی ندارد.

مدیرعامل شرکت اروم نیرو توان افزود: دستگاه های تولیدی در استان نه تنها تلفات انرژی نداشته بلکه پنج تا 15 درصد تلفات انرژی را نیز در مجموعه کاهش می دهد و در تمام نقاط ایران نیز این دستگاه ها صادر شده و رضایت مشتری را فراهم کرده است و حتی از سال 89 هیچ گونه خرابی دستگاه‌ها گزارش نشده است که بزرگترین حسن آن محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این خازن ها عمر مفید 20 ساله دارند گفت: صادرات آن 250 دستگاه در سال گذشته بود و تولیدات داخلی آن نیز دو هزار و 800 دستگاه بوده و پیش بینی می شود به چهار هزار دستگاه برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر