کد خبر: 931253
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
اخبار در شهرداری تهران حکایت از یک رسوایی دارد؛ شنود مکالمات معاونان شهردار توسط شهردار. در این میان واکنش رئیس شورای شهر تهران هم ماجرا را عجیب‌تر کرده است.

اخبار در شهرداري تهران حکايت از يک رسوايي دارد؛ شنود مکالمات معاونان شهردار توسط شهردار. در اين ميان واکنش رئيس شوراي شهر تهران هم ماجرا را عجيب‌تر کرده است. عادي‌سازي شنود با تمام قوا برقرار است؛ شنود است ديگر، به همين راحتي، فقط وقتي علي مطهري ادعا کرد در اتاق کارش ابزار شنود گذاشته‌اند همه اصلاح‌طلبان براي متهم کردن نهادهاي اطلاعاتي کشور صف کشيدند!
حجت‌الله ميرزايي که تا همين چند روز پيش معاون برنامه‌ريزي، توسعه شهري و امور شوراهاي شهرداري تهران بود و تازه برکنار شده در ادعايي عجيب گفته كه «آقاي افشاني گفته‌اند که من تلفن معاونانم را شنود مي‌کنم و فهميدم که برخي از آنها پشت سر من حرف مي‌زنند.» او اضافه کرده که «اين کار غيرقانوني است و اگر در هر كجاي دنيا اتفاق مي‌افتاد يک رسوايي بزرگ بود‌. اگر صحبتي هم شده راجع به عملکرد ايشان بوده، ما هيچ‌گاه بر سر ماندن يا نماندن و جايگزين ايشان صحبت نکرديم.» او در پايان صحبت‌هاي خود مي‌گويد: «شب گذشته خبري مبني بر اينکه يک فايل صوتي که در آن کريمي (روابط عمومي) و ميرزايي در حال رايزني براي جانشيني افشاني هستند به دست شهردار تهران رسيده و دليل حذف ناگهاني اين دو از سمت‌هاي خود همين فايل صوتي است که در کانال‌ها منتشر شده است.» کريمي و ميرزايي اخيراً توسط شهردار از سمت‌هاي خود برکنار شده‌اند. البته شهرداري تهران در اطلاعيه‌اي ادعاي شنود را رد کرده و گفته از طريق مراجع قانوني اين تهمت را پيگيري خواهد کرد، اما واکنش محسن هاشمي، رئيس شوراي شهر تهران هم به اين اتفاق عجيب است. او در جمع خبرنگاران با اشاره به اينکه موضوع شنود را پيگيري خواهد کرد براي عادي جلوه دادن ماجرا گفته است: «اين يک سوءتفاهمي بود که با صحبت‌هاي بعضي از افراد اتفاق افتاده و بنده پيگيري و رسيدگي خواهم کرد، ولي شنود از صدر اسلام تاکنون مطرح بوده و زن و شوهرها هم از شنود عليه هم استفاده مي‌کنند.» مطابق قانون شنود مکالمات ديگران جرم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار