کد خبر: 931235
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور با تأكيد بر يكسان‌سازي حقوق كارمندان گفت: بدون ترديد دولت بايد براي رعايت عدالت در پرداخت اقدام كند.

رئيس سازمان اداري و استخدامي كشور با تأكيد بر يكسان‌سازي حقوق كارمندان گفت: بدون ترديد دولت بايد براي رعايت عدالت در پرداخت اقدام كند.
به گزارش «ايرنا»، جمشيد انصاري در جشنواره شهيد رجايي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، در پاسخ به درخواست «انوشيروان محسني بندپي» سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي مبني بر يكسان‌سازي حقوق كارمندان اين وزارتخانه با ساير دستگاه‌ها و سازمان‌ها اظهار داشت: در اين زمينه دستورالعمل‌هاي لازم از سوي معاون اول رئيس‌جمهوري صادر شده‌است،‌اما با توجه به اشرافي كه من نسبت به دريافتي‌هاي تمامي افراد در رده‌هاي مختلف دارم، بايد بگويم اگر تفاوت‌هايي را كه در پرداخت‌هاي همين وزارتخانه وجود دارد بخواهيم اعلام كنيم، بدون شك حداقل تا دو سال آينده كارمندان اين دستگاه يقه شما آقاي «بندپي» يا وزير آينده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي را خواهند گرفت.


مردمي دولت‌گرا داريم
معاون رئيس‌جمهوري تأكيد كرد: دولت‌ها در ايران بيشتر از تمامي كشورهاي دنيا در امور اداري و كشوري مداخله مي‌كنند. رئيس سازمان امور اداري و استخدامي كشور خاطرنشان كرد: از 30 سال گذشته درگير تئوري‌هايي هستيم كه بتوانيم با آن مأموريت‌ها و حدود مداخلات دولت را مشخص كنيم تا معلوم شود دولت در چه مسائلي بايد مداخله كند و در چه بخش‌هايي حق ورود ندارد. انصاري تصريح كرد: مردم تمايل دارند دولت در بيشترين امور مداخله كند؛ در ايران دولت‌ها مردم‌گريز هستند،‌اما مردمي دولت‌گرا داريم؛ مردم همواره از دولت مي‌خواهند تا تأمين خدمات، امنيت، تكميل زيرساخت‌ها، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان را به عهده داشته باشد. معاون رئيس‌جمهوري در ادامه با اعلام اينكه صندوق‌هاي بازنشستگي براي اجراي تعهدات خود با مشكل مالي روبه‌رو هستند، گفت: صندوق تأمين اجتماعي به لحاظ مالي در شرايط سر به سر است و ادامه اين روند آن را با چالش روبه‌رو مي‌كند. انصاري ياد آور شد: امروز كشور با 16 مشكل روبه‌روست كه بخشي از آنها از جمله بيكاري و مسائل صندوق بازنشستگي در حوزه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي قرار دارد و اين وزارتخانه براي رفع آنها بايد همت كند.
--------------------------------------------------

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار