کد خبر: 931024
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
دامادی که با همدستی دوستش همسر و برادر زنش را به قتل رسانده بود در زندان رجایی شهر قصاص شدند .

به گزارش خبرنگار ما ، ساعت 22 شامگاه دهم فرودین ماه سال 94 بود که ماموران پلیس از قتل تازه عروسی همراه برادرش در روستای لوت پیغمبر از توابع شهریار با خبر و راهی محل شدند .

ماموران در محل حادثه با جسد خونین حمیدرضا 24 ساله و خواهرش مریم 28 ساله روبرو شدند و همچنین دریافتند اهالی روستا یکی از ضاربان را به نام بهرام دستگیر کرده اند .

بهرام در بازجویی ها اعتراف کرد همراه سیروس شوهر مریم دست به جنایت زده است .

پس از این ماموران سیروس را دستگیر کردند .

وی در بازجویی ها به قتل همسرش اعتراف کرد . وی گفت : من به رفتار های همسرم مشکوک بودم که همسرم قهر کرد و به خانه پدرش رفت . آن شب تصمیم گرفتم همراه دوستم بهرام برای حرف زدن به خانه پدر زنم برویم . قبل از رفتن هر دوی ما مشروب مصرف کردیم و در حالی که حالت عادی نداشتیم به خانه پدر زنم رفتیم . وقتی مادر زنم در باز کرد . ابتدا دوستم یکی از برادر زن هایم زخمی کرد  و بعد من هم مهمان آنها را زخمی کردم و در ادامه به اتاق همسرم رفتم و او را با قمه به قتل رساندم . وقتی از خانه بیرون آمدیم برادر زن دیگرم با ما روبرو شد که بهرام او را به قتل رساند . من فرار کردم اما بهرام در دام اهالی روستا افتاد .

بهرام در ادامه بازجویی ها حرفهای دوستش را تائید و به قتل حمیدرضا اعتراف کرد . وی گفت : من قصد قتل نداشتم اما آن شب مست بودم و نفهمیدم .

 دو متهم پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه دهم کیفری یک استان تهران محاکمه شدند . اولیای دم برای متهمان درخواست قصاص دادند و هیئت قضایی هم سیروس و بهرام را به قصاص محکوم کردند  تا اینکه چندی قبل دو متهم در زندان رجایی شهر کرج قصاص شدند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار