کد خبر: 930979
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
نماینده مردم نجف اباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی:
ابوالفضل ابوترابی در اجتماع بسیجیان شهرستان نجف آباد گفت: انشاالله همایش سیاسی عبادی اربعین حسینی مشت محکمی بشود بر دهان کسانی که می خواهند اربعین را مشکل امنیتی کنند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نماینده مردم نجف اباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همایش بزرگ اربعین حسینی دستاورد بزرگی است که شیعه برای بشریت خلق کرده است.
ابوترابی ادامه داد: امروز هیمنه شیعه ابرقدرتی است و جمهوری اسلامی ایران یک طرف و همه ابرقدرت های جهان یک طرف دیگر هستند. امروز همه پول های عربستان، آمریکا و اسرائیل دست به دست هم می دهند تا داعش را بوجود آورند و هیمنه ابرقدرتی ایران را از بین ببرند.
نماینده مجلس افزود: 85درصد سوریه در اشغال داعش بود ولی همه می گفتند که سوریه سقوط کرده است ولی مقام معظم رهبری فرمودند که بروید مقاومت کنید که پیروزی از آن شما خواهد بود و امروز می بینید که 90درصد سوریه آزاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: امنیت بالاترین سرمایه بشری است، اگر امنیت نباشد هیچ چیزی فایده ندارد؛ برای امنیت باید پول و جان داد، برای امنیت باید هزینه کرد.
ابوترابی ادامه داد: آبیاری نهال انقلاب با خون آدم های عاشق و پاک است؛ شهید قربانی، جمشیدیان و حججی و... خون های پاکی است که برای نهال انقلاب داده شده است؛ خداوند گل های روزگار را خود می چیند؛ شهید نوری هماندد عارف 80 ساله وصیت نامه نوشته است؛ این است عظمت شهدای ما.
وی در پایان گفت: آنچه ما نمی دیدیم، رهبری در آینه دیدند و ما را از معظل داعش نجات دادند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر