کد خبر: 930956
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
اشتغال بکار 80 زندانی در یک واحد صنعتی سمنان
دادستان انقلاب اسلامی استان سمنان از حمایت قضایی از واحدهای صنعتی تولیدی در این استان خبر داد و گفت: حمایت قضایی در استان سمنان به گونه‌ای است که نه تنها جلوی ابر تعطیلی‌ها در واحدهای صنعتی و تولیدی گرفته می‌شود، بلکه با حمایت قضایی برخی صنایع به توسعه نیز خواهند رسید.

حیدر آسیابی در جمع مدیران اجرایی استان سمنان اظهار کرد: به عنوان مثال یکی از واحدهای صنعتی استان سمنان که در سال 1393 اعلام ورشکستگی کرده بود، با حمایت قضایی با 600 کارگر مجدد راه‌اندازی شد و امروز با 1200 کارگر در حال فعالیت در بخش صنعت استان سمنان است.

وی اعلام کرد: گذشته از این 80 نفر از محکومین به مواد مخدر نیز که از سوی دستگاه قضایی استان برای آن‌ها، حکم صادر شده بود، در این واحد صنعتی مشغول به کار شده‌اند.

دادستان انقلاب اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حمایت قضایی در این استان بسیار خوب انجام می‌شود، اعلام کرد: با حمایت‌های انجام شده جلوی بسیاری از اَبَر تعطیلی‌ها در بین واحدهای صنعتی و تولیدی استان گرفته شده است.

آسیابی اظهار کرد: ما اگر بتوانیم مشکلات داخلی را حل کنیم، قطعاً می‌توانیم بسیاری از مشکلات خارجی از جمله تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ما واقعاً امروزه با عدم اجرای دقیق قوانین حمایتی در بخش تولید و صنایع روبرو هستیم، یک قانون حمایتی به راحتی کنار گذاشته می‌شود و از اجرای دقیق آن سرباز زده می‌شود .

دادستان آسیابی گفت: صنایع و واحدهای تولیدی و صنعتی ما، امروز بیش از پیش نیازمند ارائه خدمات مطلوب و حمایت بیشتری هستند تا بتوانند به مردم و شهروندان خدمات مطلوب ارائه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر