کد خبر: 930844
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: بسته اتحادیه اروپا برای ادامه برجام پیش از ۱۳ آبان اعلام می‌شود.
جوان آنلاین: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازدید‌های این کمیته از تأسیسات هسته‌ای کشورمان مستمراً انجام می‌شود، گفت: تا زمانی که جمهوری اسلامی از برجام خارج نشده ارزیابی از سایت‌های هسته‌ای را در دستور کار خود داریم.

وی با بیان اینکه گزارش پنجم و ششم درباره روند اجرای برجام ادغام و در قالب یک گزارش به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است، ادامه داد: هیئت‌رئیسه پارلمان باید این گزارش را در دستور کار هفتگی قوه مقننه قرار دهد تا در صحن علنی پارلمان قرائت شود.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: کمیته هسته‌ای مجلس گزارش‌های شش‌ماهه بعدی خود را درباره روند اجرای برجام تهیه خواهد کرد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با اشاره به مذاکرات ایران و اروپا برای ادامه اجرای برجام، اضافه کرد: در این باره یک جلسه نیز با برخی از سفرای کشور‌های اروپایی در کمیسیون امنیت ملی داشته‌ایم.

ذوالنوری با بیان اینکه اروپایی‌ها تقریباً به جمع‌بندی درباره اینکه در ۱۳ آبان چه اقداماتی انجام دهند، رسیده‌اند، گفت: تصمیم‌گیری‌هایی در این زمینه بین ایران و اروپا انجام شده و بسته‌هایی نیز در نظر گرفته شده که قبل از ۱۳ آبان که شروع تحریم‌های آمریکا ضد کشورمان است، اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار