کد خبر: 930832
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
اداره کل راه وشهرسازی گلستان خبر داد
محمود تیموری سرپرست معاونت املاک راه وشهرسازی گلستان از رفع تصرف بیش از 4000 متر مربع ار اراضی دولتی خبر داد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت : در6ماهه نخست سالجاری بيش از 4000 مترمربع از ارضی دولتي رفع تصرف شد.

 محمود تیموری سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل اظهار داشت : زمینهای تصرف شده در شهرهای مختلف استان از جمله گنبد ، بندر گز،گمیشان و کردکوی بودند که توسط برخی افراد متخلف و سودجو تصرف شده بود و ازطريق عوامل يگان حفاظت از اراضي  اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان رفع تصرف  گردید.

وی افزود: در همين راستا حدود 18500 متر مربع نيز از زمينهاي دولتي كه اشخاص مختلف در شهرستانها اقدام به تهيه سند و بهره برداري نموده بودند از طريق مراجع قانوني و اجراي حكم قطعي خلع يد و از متخلفين مطالبه اجرت المثل و در نهايت انتقال سند به نفع دولت شده است .

سرپرست معاونت املاك وحقوقي راه و شهرسازي گلستان ادامه داد : هزارو هفتصد هکتار اراضی دولتي ،تحت حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان  قرار دارد.كه براي توسعه همه جانبه شهرهاي استان در آينده پيش بيني شده ودر موقع لزوم به متوليان امر واگذارمي گردد .

تيموري اظهار داشت در سال 96 حدود 80 هزار متر مربع از زمينهاي تحت اختيار به سازمانها و دستگاههاي دولتي جهت اجراي سياستهاي توسعه شهري واگذار شده كه اين رقم در شش ماهه نخست سالجاري به يكصدو سيزده هزارمتر مربع افزايش پيدا كرده است .

وي عملكرد يگان حفاظتي از اراضي دولتي را در استان گلستان خوب توصيف نمود و افزود : یگان حفاظت از اراضی اداره كل راه وشهرسازي استان گلستان از تیر ماه سال 96 با هدف حفاظت از اراضي دولتي و پیشگیری از زمین خواری ،تعرض  و تصرف اراضي ، با مساعدت مقامات قضایی و انتظامی شروع به کار کرده است.و در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تعدي به اراضي دولتي تحت اختيارتوسط اشخاص حقيقي و حقوقي  اين اداره كل از طريق قانوني برخورد خواهدنمود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر