کد خبر: 930764
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
امضا تفاهم نامه همکاری بین
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، امروز چهارشنبه 18 مهر طی نشستی به مناسبت هفته بزرگداشت دامپزشکی، با حضور اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و حسینعلی سلطانی مدیرکل دامپزشکی استان دو طرف تفاهم نامه همکاری امضا کردند
حمیرا رحیمی

در این نشست مدیرکل دامپزشکی استان گفت: این تفاهم نامه با هدف توسعه و ارتقا دانش و فناوری مورد نیاز استان در مباحث تخصصی و همکاری های بین بخشی اجرا خواهد شد و با اجرای این تفاهم نامه هم افزایی در بخش های مختلف فنی، اداری، فرهنگی و همچنین نیروی انسانی و بدنه کارشناسی صورت می پذیرد. حسینعلی سلطانی تاکید کرد: امکانات موجود از جمله آزمایشگاه های مجهز این اداره کل و ادارت شهرستان های استان می تواند زمینه رشد شرکت های دانش بنیان و فناور استان را فراهم آورد که علاوه بر تامین نیازهای پژوهشی و آموزشی این اداره کل پاسخگوی نیازهای بهداشتی و سلامت جامعه نیز باشیم.

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری نیز ضمن گرامیداشت هفته دامپزشکی اظهار کرد: با توجه به وظیفه اصلی دامپزشکی در تامین امنیت غذایی جامعه، پارک علم و فناوری آمادگی دارد از طریق شرکت های فناور و دانش بنیان و استفاده ازدانش روز، سازمان دامپزشکی را در دستیابی به این هدف یاری نماید. اسماعیل پیرعلی با اشاره به پژوهش های صورت گرفته در زمینه دامپزشکی افزود: یکی از وظایف پارک های علم و فناوری تجاری سازی یافته های علمی است که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده زمینه اشتغال فارغ التحصلیان دانشگاهی را فراهم می آورد. رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با اشاره به خدمات شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف اظهار امیدواری کرد با امضای این تفاهم نامه گام مهمی در جهت ارتقای بهداشت و سلامت جامعه برداریم. در پایان تفاهم نامه همکاری در زمینه های برگزاری همایش های علمی و فناوری مشترک، شبکه سازی  نخبگان علمی، ایجاد کردیدور علم و فناوری و دیگر زمینه ها به امضا دوطرف رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر