کد خبر: 930704
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه نیازمند طب رزمی پویا و پیشرفته هستیم، گفت: این طب رزم و نظامیان هستند که در شرایط سخت و بلایای طبیعی می‌توانند پناهگاه مردم باشند.

جوان آنلاین: سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در چهارمین همایش بین‌المللی طب نظامی «آسیا پاسیفیک» که صبح امروز(شنبه) در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: امروز بیش از هر زمانی آثار سلامت برای جوامع بشری روشن شده است. همه فرماندهان نظامی ارزش سلامت کارکنان را خوب می‌دانند و ما در دفاع مقدس به خوبی ارزش طب رزم را درک کردیم و با ۵۰ بیمارستان نظامی، پزشکان ما در حملات شیمیایی جان ۵۵۴ هزار سرباز را نجات دادند.

وی افزود: امروز با توجه به پیشرفت علم و فناوری نیازمند طب رزمی پویا و پیشرفته هستیم. این طب رزم و نظامیان هستند که در شرایط سخت و بلایای طبیعی پناهگاه مردم هستند و سامانه طب نظامی، باید بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند.

سرلشکر باقری ادامه داد: این کنگره‌ها کمک می‌کند تا نظامیان کشورهای مختلف تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و در این راستا دیپلماسی دفاعی در گسترش روابط و همکاری‌ها بسیار موثر است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و عربستان سعودی در یمن، تصریح کرد: ما امروز شاهد جنایات گسترده این رژیم‌ها هستیم که به بیمارستان‌ها حمله و مراکز درمانی را از بین می‌برند. از سوی دیگر گسترش گروه‌های تروریستی در منطقه موجب کشتار و آسیب بسیاری از مردم بی‌گناه و غیر نظامی شده است.

وی گفت: امیدوارم در این کنگره بتوانیم با همفکری و نقش‌آفرینی فعال در مقابله با این جنایات گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار