کد خبر: 930682
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات ساماندهی پارک کودک خبر داد و گفت: ترمیم و بازسازی این پارک به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجودبرای استفاده بهینه شهروندان و در حال انجام است.

شرمین شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار جوان در سنندج، اظهار کرد: پارک‌ها و تفرجگاه‌ها یکی از مراکز عمومی هستند که تاثیر بسزایی در تغییر جلوه شهری دارند.

وی بیان کرد: همانگونه احداث پارک‌ها و توسعه سرانه فضای سبزی شهری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است همان اندازه هم حفظ و نگهداری ابنیه و تاسیسات پارک‌ها هم بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  افزود: پارک کودک که در دامنه کوه آبیدر واقع شده یکی از تفرجگاه‌های سطح شهر است که همواره در فصول مختلف سال پذیرای شهروندان است.

شریفی عنوان کرد: با توجه به اینکه چندین سال از احداث پارک کودک می‌گذرد و ابنیه و دیوارهای آن فرسوده شده است و امکان ریزش ابنیه وجود داشت بنابراین ترمیم و بازسازی دیوار‌های احداث شده و معابر آن در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی از آغاز عملیات ساماندهی پارک کودک سنندج خبر داد و اظهار داشت: ترمیم و بازسازی این پارک به منظور بهبود بخشیدن به وضعیت موجود برای استفاده بهینه شهروندان و ارتقاء زیبایی نما و منظر شهری در حال اجرا است.

شریفی خاطرنشان کرد: 185 مترمکعب پی کنی، 350 مترمکعب خاکبرداری، پی‌سازی به متراژ 185 مترمکعب، 750 مترمکعب بنای سنگی، احداث سکو به متراژ 750 مترمکعب و احداث 1000 متر مکعب کف فرش از جمله اقدامات عمرانی برای اصلاح و بازسازی این پارک است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: در حال حاضر 2 هکتار از محدوده 4 هکتاری پارک کودک فضای سبز است.

شریفی تاکید کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی در پارک کودک اقدامات لازم در جهت توسعه و ترمیم فضای سبز این پارک هم آغاز خواهد شد.

وی ابراز امیدواری نمود: با احداث فضای سبز و احداث سکو و بازسازی معابر پارک کودک بتوانیم در برای رفع مشکلات این پارک و رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر